Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aanmelding MIDWINTERBMXGALAPARTY (thanx Hans! :-))

• meta

Hallo allemaal,

Ik heb voor de zekerheid maar even een nieuw onderwerp aangemaakt voor iedereen die zich op een makkelijke manier wil aanmelden voor de MIDWINTERBMXGALAPARTY. Of natuurlijk voor mensen die een ruimte voor ons weten/ter beschikking willen stellen. Mocht je mee willen helpen bij de organisatie ben je natuurlijk ook altijd van harte welkom. We hebben wel een leeftijd gesteld van 17+ (vanaf junior men/women).

Tot gauw,

Groetjes, Meta

• Arjan Grooters

Ja ik kom!

En ik wil wel helpen ook, misschien drukt dat de prijs een beetje?… Ben nu namelijk een arme student.

• Hans Zweverink

Ben je nog naar de Huldiging geweest, en heb je nog een info brief gemaakt??

hans

• meta

ja en ja.. huldiging was zoals verwacht niks.. en het prijzengeld hebben ze dit jaar ook lekker omlaag gegooid.. Hoe moet ik nou volgend jaar mijn veel te dure licentie betalen? :-((

Meta

oh.. de eerste aanmeldingen komen al binnen per mail, dus dat gaat allemaal goed komen!

• Paul Sloesen

Ik heb niks van een emailadres van je, Meta. Dus dan maar bij deze: ik kom ook naar de midwinterbmxgalaparty (is daar geen afkorting voor??).

De groeten, Paul Sloesen

• Teun Stam

Ja hoor Paul,

de zondertjechischedienbladenopmendakpartie, stuk makkelijker te onthouden toch?

• Nico van Dartel

over dienbladen gesproken, ik ga met Peter op cursus in Czechië met die vrouwkes van in Italië

kan dat feestje daar niet gewoon doorgaan?

• Paul Sloesen

mag ik mee?? of hebben ze daar geen dienbladen?

• Hans Zweverink

Wel aanmelden allemaal he. Het wordt zo rustig op deze site.

hoeveel heb je er Meta, zonder mij dan he.

groeten HAns