Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

no pedal

• michael

wie lijkt het wat om bij elke ak een no pedal race te organiseren

inschrijving b.v. 1 euro en de winnaar krijgt de inzet van alle rijders

groeten michael

• Arjan Grooters

Ik weet niet hoeveel mensen het er voor over zouden hebben om steeds hun ketting eraf te halen (lijkt mij de enige eerlijke manier). Maar voor de rest lijkt het me een gaaf plan. Alleen elk A.K. is misschien wat overdreven, bij de laatste wedstrijd voor de zomer en winterstop misschien…

• Bo Kleinhesselink

Nee joh, elke AK moet je dat doen, en misschien kun je er een echt kampioenschap van maken, goed plan Bami

• Teun Stam

Een race zonder ketting, dan 1 zonder stuur, eentje zonder voorwiel, eentje zonder achterwiel en de laatste zonder fiets.

Wedden dat we spectakel hebben.

• Paul Sloesen

zonder fiets? Ik ben gaan crossen om niet te hoeven rennen. Lijkt me dus een beetje overdreven.

• Niels

gaan we tog gewoon een rondje hard lopen en de volgende x dan weer zonder schoenen

• meta

ehm.. mannen.. en zonder kleren??? :-))

• ..::bmx::..

Als mijn vriend de kleren maar aan houd Meta!!!

• Bo Kleinhesselink

hoezo natal ( denk ik ), heeft ie iets om zich voor te schamen of iets waar jij je voor schaamt ?

• Natalja

Eej Bo,

neej ik schaam me nergens voor hoor, als jij hem ziet en andere jongens gaan jullie misschien nog denken dat er iets mis met jullie is , dan kunnen jullie je schamen!!!!:P;)