Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe was de huldiging?

• Hans Zweverink

Hoe was de huldiging van de NK, ben zeer benieuwd, want ik kon vanmiddag niet.

Moet het toch een gala avond worden voor de 16+

en een speelmiddag in bv Oranje stad voor 15-

of een extra wedstrijd zoals in Apeldoorn(afd oost)

ben benieuwd, Hans

• Henk

ik was er om 10 voor half 3 en was om 15.48 uur weer weg. Het was weer heel gezellig?????? Geluid was slecht, veel gerook, slechte barbezetting, of te wel, dit moeten we gewoon niet meer zo doen.

Wat dan wel? Ik weet het niet, maar daar kunnen we een jaar over nadenken. Misschien een huldigingscommissie oprichten die dit gewoon professioneel organiseerd. 't is wel weer een commissie, maar als we het aan de KNWU (blijven) overlaten dan wordt het dus nooit wat.

• meta

Het was dus inderdaad helemaal niets! Het enige spannende aan deze middag was de vraag of er wel of niet echt brand uit was gebroken toen het brandalarm afging. Om de saaie kwelling nog wat op te voeren hielden ze ook nog pauze na de 16- en moesten de ouderen nog langer wachten. Bij de elite waren er dan ook maar 6 man, waaronder Joost; die MOEST natuurlijk en Dennis omdat hij kampioen was geworden. Die anderen waren er per ongeluk denk ik hahahaha :-))

De dames waren er wel allemaal… maar vraag me niet waarom! (ik was er alleen om die briefjes uit te delen.. ) maar 1 ding is zeker: Dit kan zo niet meer!

Ik moet wel zeggen: de reacties op de briefjes en hun boodschap was erg goed.

We gaan dus verder voor het goede doel!

trouwens Hans; heb jij ooit wel eens een beker gekregen voor de 47e of 32e plaats?????

Meta

• remon brink

Nou nou nou het wordt wel weer gewaardeerd meta dat ik aanwezig was merk ik al wel weer.

Het was inderdaad niet echt super. Vooral ook voor de kinderen er is voor deze groep niets te doen waardoor het voor hen erg lang duurt.

Maak er inderdaad een mooi feestje van dat zal de meerderheid al een stuk beter vinden

Remon

• Annelies

Het idee van de wedstrijd van Apeldoorn was goed. Ik vind het alleen heel erg raar dat er geen nationale wedstrijd van gemaakt is. Ik weet zeker dat er veel animo voor is. Misschien is dit een idee voor volgend jaar?

groetjes Annelies

• Een toeschouwer

Waarom kan er niet gewoon na het rijden van de laaste NK, een grote party tent neer gezet worden, en daar dan de prijs uitreiking in plaats vinden?

Of mag het niks kosten van de knwu uit?

Dan hou je er teminsten nog de spanning er in voor de gene die niet weten of ze nu wel of niet kampioen zijn geworden.

En ik denk dat er wel mensen zijn, die het leuk vinden om na afloop een koud- buffet te houden, om zo gezellig na te kunnen praten over wat er zo al geweest is dat jaar.

Of wil iedereen zo snel mogelijk naar huis toe?

• Hans Zweverink

Dank je Meta.

Is dat een vraag of een bevstiging van de beker voor die plaats?

verwacht je niet beter van Mij???

En heb je veel reackties gehad op je briefjes. Iedereen heeft ze natuurlijk gelijk weer ingeleverd, of niet.

groeten Hans

Oj Huliging toch anders begrijp ik?

• meta

nee, Hans, het ging absoluut niet om jouw kwaliteiten, maar om het feit dat wij (bijv. Bob, Jake en ik) in meer dan 20 jaar fietscross nog nooit een toch redelijk grote beker op een tafel hadden zien staan met daarop 42e plaats ofzo er op! Vond het gewoon een raar gezicht.

En Remon, tuurlijk was het zeker gezellig dat je er was, maar waar waren de andere mannen?! 6 is toch niet veel?

Viel mij trouwens wel op dat er bij de 11/12 (?) wel 47(!) rijders waren: dat betekend dus dat er weer een beetje toekomst aan zit te komen als je t mij vraagt! Het was me bij de NK's nooit zo opgevallen dat er bij die kleine mannen zoveel waren. Toch behoorlijk positief als je t mij vraagt!

• Bert

Ik ben ook voor een prijsuitreiking direkt na de laatste NK.

Scheelt reiskosten naar een onoverzichtelijk rookhol zonder podium.

Bij de prijsuitreiking vorig jaar in Valkenswaard kregen naar mijn idee

alle groepen even veel aandacht.

Iedere groep z'n eigen kampioenen en niet alleen de elite.

• meta

Ja, na zo'n laatste NK is iedereen nog volop blij (of niet) en heeft het denk ik meer sfeer.. nu weet je ook al twee maanden lang wat je bent geworden. Zondag hadden maar weinig mensen aandacht voor de kampioenen.. die hadden ze allemaal al lang gefeliciteerd. Het is meer een centrale lokatie waar iedereen zn prijs af komt halen (niet iedereen zelfs) en waar iedereen zo snel mogelijk weer vandaan is.. jammer.. want wat fietscross zo leuk maakt is o.a. de gezelligheid.. die er bij een wedstrijd wel.. (vind ik) en in zo'n hok niet…

Ik hoop alleen dat de KNWU dit noteert.. en weet dat het niet veel hoeft te kosten om ons tevreden te stellen. Vraag welke van de NK organiseerders bereid is om een (feest)uitreiking in hun kantine of in een tent te houden en geef die club dan de laatste NK.. ????? is dat een idee?