Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wielrenners hebben uitreiking op CURAÿAO!

• meta

zit ik laatst TV te kijken… zie ik dat de wielrenners van de KNWU aan het eind van het seizoen een wedstrijdje op curacoa fietsen voor de prijzen van het seizoen uitgereikt worden en de huldiging er plaatst vind.. Een klein weekje feesten en drinken om dit alles te vieren…. Wij zitten in een bejaardenzaal in woerden… en moeten de drankjes zelf betalen! EHM.. HOEVEEL KOST MIJN LICENTIE VOLGEND JAAR OOK ALWEER??????

en wordt het prijzengeld dan ook weer verlaagd????? Schandalig dat alle inschrijvingen en licenties zoveel geld kosten en de KNWU dan ook nog een het prijzengeld naar beneden schroeft! Nu kan ik nog maar net 4 NK inschrijvingen betalen van het geld dat ik in een heel jaar heb verdiend..

gevolg: extra werken om alle inschrijvingen en licenties te betalen.. kan dan wel niet meer trainen doordeweeks, maar dat zal dan wel de bedoeling zijn van de KNWU?????

• remon brink

weet iemand eigenlijk de reden dat het prijzengeld verlaagd was? heeft dat te maken met het aantal deelnemers?? volgens mij toch inet want vorig jaar was het schema al bekend voordat de wedstrijden begonnen en echt veel minder licenties in de elite klasse zijn er toch niet aangevraagd

Remon

en wees blij Meta ik moest het met een bekertje doen, dus ik moet er maar een extra baan bij nemen om geld te verdienen

• Paul Sloesen

Zeg Remon, was de grens voor het prijzengeld gelegd na de nummer 13, of ben ik ondertussen de gelukkige eigenaar van een beker geworden??

Sorry dat ik er niet was, maar ik verkoos een weekendje Zandvoort toch boven een NK-prijsuitreiking.

• BMX-Girl

Sorry, maar ik denk niet dat iedereen weer zit te wachten op zo'n mening van jouw!

We moeten nu maar eens ophouden met dat gezeur! We weten allemaal dat het licentiegeld te duur is! Moeten we daar nu nog over gaan lopen zeiken? En ik denk dat er maar weinig mensen en de KNWU er mee zullen zitten dat jij of anderen niet meer kunnen trainen omdat ze meer moeten werken! Of denk je van wel? Je hebt in een bepaald opzicht wel gelijk maar schieten we daar NU nog iets mee op?

• Paul Sloesen

Welke mening geef ik in dit stukje?? ALs ik het goed nalees geen enkele. En als je het toch wil weten: mijn ouders zijn zo aardig om voor mij het licentiegeld te betalen, net als de inschrijfkosten. En ik klaag ook niet over het feit dat men niet meer kan werken of studeren als je bij de elite rijdt. Ik kies er zelf voor.

Als je kritiek op iemand hebt, zet dan je naam erbij en gebruik geen pseudoniem.

• Teun Stam

Kom op Meta,

denk je nu werkelijk dat de KNWU de huldiging daar organiseerd, of zijn er wellicht sponsoren die daar geld voor uittrekken? Ik heb het niet gezien, maar kan me wel voorstellen dat ik voor mijn licentiegeld geen ticket kan krijgen naar een warm land, laat staan dat ze ook nog eens me bier willen betalen, is de KNWU binnen de kortst mogelijk tijd naar de ……. denk ik.

En BMX-girl, Paul heeft gelijk, ff die naam eronder, wel zo eerlijk, vind je niet.

• Paul Sloesen

bedankt voor je steun, teun (mmm, klinkt wel leuk)

• meta

en wie is deze oh zo zwakke ‘bmx-girl’ dat ze niet eens haar naam durft te noemen. Ik denk namelijk wel dat er mensen mee zitten als anderen niet meer kunnen blijven fietsen vanwege het geld. Dus als je niets zinnigs hebt om te zeggen moet je maar gewoon geen commentaar geven!

• Jake

Jij kunt je naam beter omdopen tot BMX-BITCH.

Zo te horen vind ook jij het licentie geld te hoog, maar waarom trek je dan niet je bek open en durf je niet voor je mening uit te komen onder je eigen naam, ipv andere mensen lopen af te zeiken.

Jake

• Jake

Hee Teuntje,

Ben ik weer. Nee, klopt hoor. Van het licentie geld kunnen wij niet naar de ABC

en natuurlijk zitten daar sponsors achter zoals Rabobank, ed.

Maar ik begrijp goed wat Meta bedoeld.

Ons licentie geld moet niet verhoogt worden om de KNWU/WIELREN kas te spekken, maar het geld dat wij betalen moet terug in de BMX sport.

Bovendien vraag ik me af…..zo'n rabobank, sponsort de KNWU en het gros van dat geld gaat naar de wielren tak, logisch daar is altijd de media op gefocust, maar… een nationaal BMX team wordt ook gesponsord door de sponsors van de KNWU, wat zou het bedrag zijn dat hiervoor wordt vrijgemaakt, en zou dat niet beter anders gebruikt kunnen worden?

Nee, niet voor een prijsuitreiking op de Maladiven…

groeten

Jake