Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK special.

• Arnold van den Berg

Het afgelopen weekend waren we te gast in Apeldoorn.

Daar is een super master gehouden en hoewel de deelname niet al te groot was hebben de mensen er toch een leuk spektakel van gemaakt.

Ook ik heb het in Woerden een verplicht nummer gevonden.

Dus mijn idee is….

Waarom gaan we niet 2 weken naar de laatste NK in een weekend een

NK special organiseren.

Het principe van een super master kun je daarin verwerken.

Een Nederlands kampioenschap rondje zonder trappen kun je dan houden .

Een king of dirt.

En er zullen nog wel meer ideeen bedacht kunnen worden.

Inschrijf geld is prijzengeld (dus veel deelname dan ook veel prijzengeld en de vereniging loopt geen risico met het prijzengeld)

In de pauzes kunnen de bekers van de NK's uitgereikt worden.

De zaterdag is dan geschikt voor een gala avond dus de elite men en woman is dan ook allemaal aanwezig gezien de animo voor een gala-avond.

Ben benieuwd naar de reactie's.

Arnold uut Kamp'n.

• Niels

dat lijkt me super leuk & gezellig Arnold de groeten niels

• Hans Zweverink

Mijn idee,

Ik weet wel een plek!!!!!!

en een datum! 25 en 26 okt 2003

mee eens?/?*&^

• Arnold van den Berg

Hans, Doetinchem lijkt me een goed idee.

Juiste mensen voor zo'n spektakel.

Hebben ze in het verleden al bewezen.

De datum heb ik al in mijn agenda geplaatst.

Groeten Arnold.

• Paul Sloesen

Goed idee. Nu maar hopen dat ze het bij de KNWU er mee eens zijn. Zo is een prijsuitreiking tenminste iets waar men naar uit kan kijken. En dan staat Doetinchem tenminste in de belangstelling in 2003, zo zonder grote wedstrijd.

• Henk

Hans ,

kan ik alvast een plaatsje aan de bar reserveren. Kunnen we gezellig het jaar evalueren en zo

Lekker bomen met Seesing en Stam

• meta

Zoiets! zou helemaal goed zijn! Hebben ze bij de KNWU tenminste twee weken nog om alle uitslagen op een rijtje te zetten en Wij twee weken om te bedenken wat we aan moeten trekken hahahaha.. :-))

Doetinchem zou leuk zijn!

• Teun Stam

Wie wil er lekker bomen aan een bar met Seesing en Stam?

Ten eerste als wij met onze sport bezig zijn, doen wij dit zeker niet aan een bar, of we moeten er melk kunnen krijgen.

Ten tweede houden we niet erg van bomen, wij zijn gewoon overal tegen.

Als laatste, heb jij het ooit gezellig gehad met Seesing? Zo ja………..blijven onthouden dat gesprek, want dat is een zeldzaamheid.

• Henk

Beste Teun,

Zeg die Seesing is gewoon een hele aardige vent. Je moet maar eens goed met hem praten, de man heeft goede ideeen. Dus bomen met Seesing, goed idee.

Ergens op dit forum heeft Meta het idee om de prijsuitreiking direct na de laatste nk te houden. Seesing had daar, iov de KNWU, een aantal jaren geleden eens naar geinformeerd. De kosten voor het huren van een tent e.d. rezen de pan uit. Kan dus never nooit door een vereniging gedragen worden. Misschien is het handig om de afdracht kosten van een nk naar de knwu door de organiserende verenigingen te steken in het gezamelijk huren van een tent voor de prijs uitreiking. Wordt er in ieder geval nog wat ziings mee gedaan..

• Hans Zweverink

Breek me de bek niet open over Sees he Teun.

Wie is trouwens Henk, is dat Tessemaker??, want die zit wel altijd aan de bar.