Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK special.

• toeschower

is het al bekend waar de nk worden gereden

• Een lid

Hej allemaal.

Er zijn een paar dingen die ik eigenlijk even wil vertellen.

Betreft de fietscros club in Schijndel, naar mijn idee met een mooie nieuwe baan.

Er zijn op dit moment problemen met de leden en het bestuur. Naar mij komt het over dat het huidige bestuur niet bezig is om de club positief na buiten te brengen.

Er zijn daar bepaalde mensen die werken alleen voor hun eigen belang, en deze mensen houden alleen maar van feesten. ( jullie zijn op zoek naar een lokatie voor een feest) Hoe staat deze club beschreven bij de andere clubs betreft de organisatie en de promotie van de bmx?

• Jake

Zie prijs uitreiking vorig jaar in Valkenswaard. Blijkbaar kan het dus wel direct na

een NK. Heeft de KNWU dus wel de kosten uitgespaard voor het huren van ruimte.

;-)

• Jake

Tsja, het blijft toch Schijndel, daat kom je niet omheen. ;-)

Nee, grapje.

Ik ben laatste met de AK gaan kijken (fietsen was echt niet mogelijk met die noord-oost-zuid-westerstorm!) en ik neem mijn muts af. Er ligt weer een pracht baan van NK niveau. Ook hebben ze die beklimming over het clubgebouw redelijk goed opgelost. (al begrijp ik niet dat die erin is blijven liggen.)

Ik hoop zeker dat hier een NK wordt verreden.

• Arjan Grooters

Goed idee Arnold!

Zo sla je een heleboel vliegen in een klap. Dat kan wel eens het hoogtepunt van het jaar gaan worden. Kunnen we het wat dat betreft niet ergens in de zomer houden. Ik heb altijd de neiging me beter te vermaken als het niet regent en koud is. Kunnen we er ook gelijk een water-jump wedstrijd aan vast knopen. Als er een baan is die daar mogelijkheid toe ziet.. En dan kunnen we ook bbq´en alhoewel dat in oktober ook nog wel moet lukken.

Groeten Arjan

• henk de groot

In Baarn lag vroeger een waterbak op de baan. Kan die niet weer in ere hersteld worden? Wel graag voor 1 december anders wordt een eventuele nk wederom afgenomen.

• henk de groot

Er zitten wel meer Henken aan de bar.

• Een lid

jake

Je geeft een opmerking van het blijft toch Schijndel, is dat negatief of positief.

Het is intussen een groot probleem bij Schijndel. Er zijn een aantal leden meer als 2/3 van de totaal aantal leden die het huidige bestuur weg gestemd hebben. Het huidige bestuur bestaat op dit moment uit 3 personen. De reactie van het huidige bestuur is nu dat de leden die het bestuur weg gestemt hebben niet meer welkom zijn op de club, dat is mede gedeelt d.m.v. een brief van een meneer van zandbeek.

Kan men dit volgens de regelementen?

Een ding is zeker dat deze club in de toekomst niet alleen op een mooie baan kan bouwen.Naar mijn mening moet men bij een club ervoor zorgen dat de leden het goed en gezellig hebben.Uit verschillende reacties van rijders, zouden zij graag een nk in Schijndel rijden. Ik weet niet of dit door de KNWU wel goed wordt gekeurd als dit allemaal in een vereniging speelt.

• Hans Seesing

Dat is verdomd leuk om te lezen. Ik wist niet dat ik ook nog vrienden had. Voor wat betreft die vent van Stam, die heb ik nog nooit serieus genomen. Het beste kan ik met hem praten wanneer we beiden flink gezopen hebben, dan begrijpen we elkaar het best. Helaas moet Zweef op dat niveau afhaken.

Hans Seesing

• Bo Kleinhesselink

In Doetinchem hebben we Stroombroek, een grote camping waar je huisjes kunt huren en daarbij zit een meer waar wel eens vaker Lake Jumpen wordt gedaan

dus alweer een reden om het in doetinchem te houden :) en we kunnen een dirt jump contest houden bij de Trails in Gaanderen, gaat lekker zo en na die tijd een groot eet festijn bij de McDonalds die toch maar 200 meter van de baan af ligt