Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Coole trailer, binnen kort dus naar het Omniversum

• Jake

Voor degene met een continue internet verbinding, heb ik een heel cool filmpje gevonden op Kazaa.

Het is een IMAX opname van allerlei extreme sporten, gefilmt tijdens de X-games.

BMX zit hier dus ook bij. Volgens mij zie je zelfs in de trailer even de dikke kont van De Welde voorbij vliegen.

Even zoeken dus in Kazaa, movie naar file name: ULTIMATE X.

(Als er iets met 3 XXX-en staat, zijn het waarschijnlijk de afterparty opnames en heeft het alles te maken met hard rijden, maar nix met fietsen. ;-)

mzzl.

Jake

• Hans van Wijk

Hoi Jake,

De toon waarmee jij de gespierde vleesmassa van meneer de Wilde benoemd komt wat negatief over (en misschien bedoel je dat niet zo) maar ik vind dat heel erg slecht want;

Bijna iedere sport- kind zoekt een idool!! denk maar eens aan voetballers, racers en schaatsers.

Ik denk dat ook al die jonkies die nu onze crossbanen bevolken ook op zoek zijn naar een “idool” en daarom is het erg jammer dat er zo ontzettend weinig bekend is omtrent de prestaties van onze enige nederlandse AA PRO in de USA.

Bij een groot aantal wedstrijden zit de Wilde wel altijd bij de eerste vier en bij de X-games BMX downhill (waar veel pro's gewoon niet eens durfen !!!) gaat hij voor de derde plaats.

Waarom kijken die kids wel naar idolen (lees de betere sporters) bij andere sporten en laten we bij BMX in nederland onze beste man hier niet schitteren?

En schitteren hoeft niet te betekenen dat hij hier moet zijn maar bijv. video's en mooie posters (voor boven het bed) kunnen een zeer positieve inbreng hebben op onze jeugdige rijder.

Laten we Robert maar eens vragen om wat promotie materiaal naar nederland te sturen toch??

• Jake

Hans,

Dat over die fietsbillen van Robert was inderdaad niet zo bedoelt. Robert verdient uiteraard respect en dat krijgt hij ook van me. Maar als ik het zo direct tegen hem had gezegt zou ook hij er alleen om gelachen hebben en mij voor de gein en subtiel tikje geven (in een bocht), zo goed ken ik hem dan ook wel weer.

Ik begrijp dat hij ook jou idool is. Bij deze dan maar mijn welgemeende excuses aan Robert, Marielle, zijn paps, mams, en zijn lief susje Suzanne. ;-)

En al zijn fans.

Jake