Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Overwinteren

• Een toeschouwer

Een vraag naar de crossers onder jullie, wat voor bezigheden hebben jullie zoals om de winter door te kopen?

Heb zo het idee dat er al weer een hoop bezig zijn met de training voor het volgend jaar, of heb ik dat mis?

En wat doen jullie zo al, ook de jongere rijders wat doen jullie?

Tot hoors

• Arjan Grooters

Ik denk dat veel fietscrossers zich in de winter bezighouden met fitness en spinning en al dat soort dingen. Ik kan anders ook niet verklaren waarom ik aan het begin van het seizoen l gelijk tegen zo´n achterstand aan loop te hikken. Ik ga deze winter trouwens ook trainen dus alle sportklasse rijders: jullie zijn gewaarschuwd! (lol)

Ik vind het trouwens heel erg treurig dat er in de winter geen (indoor) wedstrijden zijn bij de knwu. Gelukkig kunnen we daarom nog altijd uitwijken naar de NFF, wat ik dan ook al te graag doe.

Ik vind toch eigenlijk dat we volgend jaar gewoon weer tenminste een indoor race moeten hebben! Iemand mee eens? Kunnen we misschien eens actie ondernemen,

Ik hoor het graag!

Arjan

• Remon Brink

idd arjan,

fitness, spinning, schaatsen, mountainbiken, en natuurlijk nog gewoon op de bmx. ik noem maar paar mogelijkheden

• Frank

en ik ieder jaar weer overwinteren in de kroeg…. (Arjan naast mij!)

Ik wist dat ik iets fout deed!

• Paul Sloesen

Het is veel te koud om ‘s winters te crossen. Laten we met z’n alleen naar Aruba verhuizen en dan daar gaan trainen. Gelukkig zijn ze in dit land wel zo slim geweest om de fitness-ruimtes binnen te bouwen. Is dat wel te doen.

• loes

er zijn veel mogelijkheden hoor, zie remon

enne de kroeg is zeker niet verkeerd.

frank wanneer nou eens stappen in tilburg????

gaan we ff tikken, en maxen!!!!!!

• Jake

Mij dan ook ff bellen hoor!!!

• Jake

Wat dacht je van een weekje hoogte stage in de Italiaanse alpen!

Nee, niet op de BMX, maar zeker zo extreem op een boardje.

Erg goed voor de bovenbenen en de kuitjes. (iets minder voor de knietjes!)

Of ga net als Boom Boom Bart www.snowscoot.com doen, dat is ook erg tof.

• Jacqueline

Mijn zoontjes en man fietsen bij FCC Rijswijk en de trainingen (dins en donderavond) gaan in de winter gewoon door. Een gasttrainer verzorgt 1 keer per 2 weken een training op zaterdagochtend. Het is wel koud zo langs de kant,maar het enthousiame van de jongens en de gezelligheid onderling maakt een hoop goed. De jongens schijnen trouwens niet zo veel last te hebben van de kou,regen en wind. Ook organiseert de vereniging een winterkampioenschap. Gewoon een onderlinge wedstrijd. Niet veel manches,maar het houdt de spirit er wel goed in.

JacquelineJake schreef:

>

> Wat dacht je van een weekje hoogte stage in de Italiaanse

> alpen!

> Nee, niet op de BMX, maar zeker zo extreem op een boardje.

>

> Erg goed voor de bovenbenen en de kuitjes. (iets minder voor

> de knietjes!)

>

> Of ga net als Boom Boom Bart www.snowscoot.com doen, dat is

> ook erg tof.

• Frank

Ik moet me even door mijn scriptie heen worstelen (ja, zo goed gaat het nou!) maar daarna ga ik aan de fles… en wil ik al die rare spelletjes wel met je spelen. Neem jij de dobbelstenen maar mee!

Ennuh Jake, kom ook gezellig langs, wil je ook wel eens dronken meemaken! (Meta rijd wel terug! haha!)

groeten Frank