Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boycotten

• michael

Wat leest ik nu heiloo een nk ik heb gehoord dat heiloo geen nk zou krijgen en ze zijn de baan scheinbaar aan het veranderen eerst wordt baarn aan de kant gezet om een kleine verandering en heiloo krijgt hem wel het maakt mij niet uit of ik nu 2 keer naar noord moet of ergens anders als er maar een goeie baan is ik vindt heiloo echt geen nk waardig. er is daar nu geloof ik wel een jaar of 8 achter elkaar gereden en dat is volgens mij wel genoeg dus laten we met zijn allen niet naar die wedstrijd gaan!!! als dat blijft vorig jaar hadden sommige mensen problemen op en om de baan je zit daar langs de baan gewoon te wachten tot wedstrijd afgelopen is er is gewoon ook geen sfeer!!

michael

• Niels

weet je wat dan blijf jij tog gewoon thuis

• elco

Heb jij de laatste jaren wel eens een goeie sfeer gezien langs de baan dan?

En dat gezeik over van dan gaan we daar niet rijden komt toch nooit wat van.

En als je wat spektakel langs of op de baan wil hebben zal je het toch zelf moeten maken.

Waar is die goeie oude tijd gebleven?

• mr schrubber

ga joh, stel je niet aan je bent toch geen klein kind!!!

- kom je toch niet wat kan hun dat schellen dat je niet komt je rijdt toch al niet zo al te best dus, liever een goede rijder dan iemand die zeurt en die niet kan rijden op zo een baan.

- en ik heb gehoord dat ze hard aan het werk zijn dus

- geef ze een kans, en eindelijk 2 wedstrijden in het westen daar zijn de meeste rijders.

groetjes

• Jake

Als Heilo de baan gaat veranderen is dat toch alleen maar positief!!!

Ik hoop zeer zeker dat het een spectaculaire baan gaat worden (met wel een bochie of 2 minder) ;-)

Heilo is op dit moment ook niet mijn favoriete baan, maar ik hoop er dus aankomend jaar een brachtbaan aan te treffen.

Dat ze hem nu gaan wijzigen mag geen criteria zijn om aankomend jaar geen NK te krijgen. Dat oordeel over Baarn vorig jaar vind ik ook niet terecht, en snap niet dat de KNWU daarover kan vallen. Ik heb er per slot van rekening het jaar ervoor mijn sleutelbeen gebroken maar blijft het een goeie baan/club vinden.

Ook Valkenswaard gaat haar baan waarschijnlijk wijzigen en heeft toch ook een EK ronde op het programma staan!

mzzl

Jake

• Bo Kleinhesselink

Als je een EK ronde hebt mag je de baan zelfs 3 weken voor die tijd aanleggen, maar wij in nederland hebben dus weer zoveel regels dat je de baan niet mag veranderen naardat hij gekeurd is. Ik vind dat Heiloo geen NK mag hebben omdat Baarn dat vorig jaar ook niet mocht om dezelfde reden, punt uit, geen discussie

• Jake

Punt uit, geen discussie…..mij best ik maak me er niet druk om. haha

Maar bij deze cijfer je je eigen mening weg, omdat je tegenover de regelenten nu dus aan het kortste eind blijft trekken.

Maak je er wel een discussie punt van, kan hier in de toekomst een duidelijke regelgeving voor gemaakt worden om dit soort dingen te voorkomen!

• ilse

- ten eerste moet je je huiswerk goed doen, want heiloo heeft nog niet eens zoveel

nk's gehad. de vereniging heet niet bijv. D.V.O Haaksbergen die ieder seizoen

een NK hebben.

-Ten tweede als je het toch over regeltjes heb hoef je GEEN licentie aan te vragen

want op alle banen valt wat aan te merken. Dus kan je maar beter stoppen.

- En nog een tip als je het in heiloo niet gezellig heb, moet je het eerst bij jezelf

zoeken. Anders blijf je toch lekker weg. Scheelt je ook weer je ergenissen.

- En hebben wij het wel gezellig, GEZELLIGHEID MOET JE ZELF MAKEN!!!