Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Licentie nummers

• Jake

Beste allemaal,

Ik heb gehoort dat de KNWU de licentie aanvragen pas in januari gaan behandelen, mede omdat ze er nog niet uit zijn hoe ze de nummering moeten gaan doen nu alle wielersporten over de zelfde licentie beschikken. (lijkt me dat je daar voor integratie over na moet denken en als je iets lanceerd alles op de rit hebt, maar goed!)

Het ziet er dus naar uit dat we nog hogere nummers gaan krijgen, dan afgelopen jaar, of dat er een letter voor komt te staan. (Paul, Alberto en Martin succes, bij Pearl hebben ze vast nog een leuke aanbieding.)

Nu hadden we het afgelopen jaar toch al zo rare hoge nummering. In elke klasse (zoals bij Elite) kun je toch met de winnaar van het voorgaande jaar beginnen met nummeren vanaf 1 enz.

Ik denk dat de winnaars dat verdient hebben en zo zien de toeschouwers ook wie de titelhouder is!!! (bovendien rijden we nationaal toch geen open klasse, en regionaal lijkt me dat toch ook geen probleem.)

Weet iemand wat de opzet wordt van de nummering aankomend jaar?

groeten,

Jake

• henk

zolang het maar hele nummers voor de komma zijn, maakt het mij niet uit.

Misschien is het sofi nummer wat? Kan de jury ook lekker schrijven.

(natuurlijk elite man nr 1 , en de rest volgt)

voor de rest volgt het publiek de wedstrijd toch op kleur shirt en houding rijder, dus daarvoor maakt het niet uit

• Jake

Ja, sofie nummer vroegen ze ook. stond direct onder de in te vullen catagorieen.

Maar zolang ik niet op de loonlist bij de Unie sta hebben ze die niet nodig.

Vraag jou stelling eens aan een willekeurig rijder en vraag eens naar zijn/haar mening over de nummering?!

• Bert

Het lijkt mij niet moeilijk.

Handhaaf de nummering van vorig jaar.

Als je Cruiser rijdt met hetzelfde nummer als de 20" levert dat geen

probleem op zelfs als ze tegen elkaar rijden omdat het bord een

andere kleur heeft.

Misschien is dat te simpel voor de KNWU?

p.s. Ik heb vandaag weer een update van de licentieindeling ontvangen.

De wijziging betreft cruisers nationaal en 20" internationaal bij de Nieuwelingen

(15/16 jaar): een B licentie is nu voldoende.

Zie http://members.lycos.nl/dutchbmx/clubinfo/licentie2003.htm

• Barry

Het mooie is dat je met de nieuwe licentie geen nummer krijgt want in de andere takken van wielersport krijg als je s'morgens aan de start komt pas een nummer, ik ben benieuwd hoe men dat in de fietscross gaat oplossen.

• Teun Stam

Hoe moeten we nu trainen zonder nummer? Toch maar gewoon je naam roepen in het voorbij rijden, heb ik maanden geleden als gesuggereerd, en PAUL vond dat ook wel een goed idee.

• Arriën Grevink

Bert,

Enig idee hoeveel updates er nog gaan komen ??? Volgens mij moet je sik ondertussen al net zo lang zijn als die van Sinterklaas; zo krijg je nooit wat van die bond en zo bestoken ze je mailbox dagelijks met weer nieuwe versies van hetgeen ze net weer verzonnen hebben of aangevuld op hiaten in hun verzinsels.

Het sofinummer hebben ze nodig om de belastingdienst te laten kontroleren of de gewonnen bekers en prijzengeld wel aan de belasting opgegeven worden.

Maaruh, betalen cruisers dus geen apart licentiegeld meer ???????

Mijn zoon wordt in 2003 16 jaar: wordt hij nu een Boy 15/16, een Nieuweling B 15/16 of een Nieuweling B Boy 15/16 ??

Waar staan nu de A-licenties ingedeeld ?

Ik zie alleen prijsverschillen tussen de Junior B en Junior A…… volgens je schema zijn de overige prijzen voor de cat.II en cat.I gelijk aan elkaar ???? M.a.w.: de toeslag voor internationale deelname is dus nergens van toepassing (gratis dus), behalve dan voor de Juniorklassen ????

Arriën Grevink FCC De Kley-Drivers Bert schreef:

>

> Het lijkt mij niet moeilijk.

> Handhaaf de nummering van vorig jaar.

> Als je Cruiser rijdt met hetzelfde nummer als de 20" levert

> dat geen

> probleem op zelfs als ze tegen elkaar rijden omdat het bord een

> andere kleur heeft.

>

> Misschien is dat te simpel voor de KNWU?

>

> p.s. Ik heb vandaag weer een update van de licentieindeling

> ontvangen.

> De wijziging betreft cruisers nationaal en 20" internationaal

> bij de Nieuwelingen

> (15/16 jaar): een B licentie is nu voldoende.

>

> Zie http://members.lycos.nl/dutchbmx/clubinfo/licentie2003.htm

• Jake

Ja, dat is dan nog niet zo'n probleem. Paul die hoef je niet eens aan te roepen, want die herkend ons van afstand.

Maar eeuh, dan moet ik straks in Vallet, op mijn beste frans gaan roepen naar Michel Lemall, en dan ook nog op mijn fiets proberen te blijven zitten. ;-)