Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

prijzen

• michael

wat vinden jullie van de nieuwe kosten van de licenties voor 2003

groeten

• Monique

Wij hebben op dit moment drie kinderen aan het fietsen. De vierde staat al klaar met haar crossfiets . Het is nu allemaal nog te doen,en we beleven met het hele gezin veel plezier aan deze sport. Maar als ik hoor wat een licentie voor een zestienjarige moet kosten,dan kunnen we wel vast gaan sparen!!!!!!!!! Boompjes bmx

• Monique

Wij hebben op dit moment drie kinderen aan het fietsen. De vierde staat al klaar met haar crossfiets.Het is nu allemaal nog te doen en we beleven met het hele gezin veel plezier aan deze sport.Maar als ik hoor wat een licentie voor een zestienjarige moet kosten dan kunnen we wel vast gaan sparen !!!!!!!!!!!!!!michael schreef:

>

>

>

> wat vinden jullie van de nieuwe kosten van de licenties voor

> 2003

>

> groeten

• michael

jah voor mij zijn de kosten 124 euro geloof ik en dan zal je wel denken dat de entree en inschrijving wel goedkoper worden DUS NIET

ik weet niet waar de knwu mee bezig is want ik vindt dat dit niet kan

en ook elke wedstrijd een ander nummer wie gaat dat betalen maar daar zijn ze nog over aan het praten

michael

• bmx-lars

jo michael gaat dat voor mij ook zoveel kosten ?

• michael

jo lars jah dat ligt er aan wat jij volgend jaar fietst als je junior men fietst wel anders zou ik het niet weten bel de knwu zou ik zeggen

de groeten michael