Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Revolutionair BMX NIEUWS

• Arjan Grooters

Beste plan ooit op dit forum gepost!!!

Dat idee van die four cross is prima, trails erbij en je hebt een fantastische lokatie.

Denk niet aan alleen aan in de winter door kunnen trainen maar ook aan de regen die in de rest van het jaar nog wel eens wil vallen…

Ook al ben ik een arme student… Mijn 50 euro heb je!

Arjan

• Bo Kleinhesselink

uhm over de baan ik kijk en eet liever :) toch hans & hans ? :P

maaruh staat wel goed met de baan, je kunt tot de derde bult goed rijden

reken maar op een goede baan volgend jaar

• Christian

Hek van 8 maar met 10 rijders is beter….kijk eens hoe er in Amerika getraind wordt….dat zegt genoeg.

Met 10 rijders naar een 1e bocht….geen treintje rijden maar je plek zoeken voordat je bij de bocht bent.

• bmx-it

De Mac is toch op loop afstand, of eet je liever frikandellen en kroketten?

Tweede of derde al gesprongen?

• Remon Brink

Als ik zo naar buiten kijk had ik gewild dat de baan al klaar was. Had ik vanmiddag mooi droog en warm kunnen trainen. Nu wordt het zeer dik aankleden

groeten Remon

• Jeroen Peters

Je ken in Apeldoorn ook het hele jaar trainen, daar is de baan hard genoeg voor, maar voor 50euro in ut jaar kom ik mischien in de toekomst ook weleens in Ommen.

• Wim Dijk

We willen dit project voor zo veel mogelijk rijders beschikbaar maken. dit is denk ik alleen maar te bereiken, door er een 8 mans hek in te leggen, en er dus echte fietscross wedstrijden in te organiseren. Dit is noodzakelijk om het plaatje financieel rond te krijgen. Van alleen contributie is het niet te doen.

het beste is dat er door verenigingen betaald wordt voor hun leden, als bijvoorbeeld elke club € 1000.- betaald, kan iedereen het hele jaar GRATIS fietsen.

Dus, bespreek dit met het bestuur van je club, jouw club krijgt voor die 1000 euro de hal met baan een weekend in het jaar ter beschikking voor het organiseren van een trainingsclinic of een wedstrijd.

Op deze manier kan je club de kosten gemakkelijk terug verdienen, door verkoop van eten/drinken, entree heffen , inschrijfgelden, etc.

Groeten, Wim

• Bo Kleinhesselink

nee nog niet komt wel :)

• Arriën Grevink

Hardstikke goed plan volgens mij.

Als je zover bent, dat men zich bij je aan kan melden, dan zullen zeker een aantal leden van FCC De Kley-Drivers (Langedijk) daar gebruik van gaan maken.

Ga je nog iets van een BMX-organisatie op poten zetten in samenspraak met andere BMX-verenigingen ??

Ommen op deze manier de 1e permanente indoorbaan BMX, er zullen er zeker nog meer gaan volgen, denk ik.

Arriën Grevink

FCC De Kley-Drivers

• Remon Brink

In dedemsvaart kan je ook wel het hele jaar trainen maar das niet echt leuk hoor als je tenen en je vingers eraf vriezen