Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

koud he ?

• Wim Dijk

Hee crossers, vinden jullie het ook zo lekker warm (binnen)?

Volgend jaar kunnen we als iedereen een beetje mee brainstormt, binnen fietsen op een verschrikkelijk mooie baan, kachel d'r bij aan, kuj lach'n joh !!

Maar kom op met die reacties, we moeten weten wat jullie er van vinden, vindt je het te duur, wil je niet rijden in de winter? ook dat mag je vertellen, maar we moeten informatie hebben. info@bmxaction.nl

Iedereen die al gereageerd heeft de afgelopen week, bedankt.

websaaitwillem

• Rob Waaijenberg

Jouw hartverwarmende aanwezigheid maakt alles weer goed.

Om nog maar te zwijgen van die prachtige indoor-plannen waarvoor we allemaal in vuur en vlam staan.

Prima hoor: zo'n indoor-baan. Vooral wat betreft de lokatie!!!

Doei

• Paul Sloesen

Koud…….. Ik was blij dat mijn oren er nog aanzaten na 10 minuten fietsen vanochtend. Als je in deze temperaturen moet trainen of een wedstrijd rijden, laat dan maar zitten. Tenzij het in een moderne en vooral verwarmde hal met een permanente indoor BMX-baan is natuurlijk.

• Nico van Dartel

Lijkt me een prachtidee zo'n indoor baan. Het is wel een eind rijden van uit België, maar ik zou er zeker een keertje komen rijden. Dus ik hoop dat er dan ook een dagprijs is ;)

Als die zaal groot genoeg is zou ik toch gaan voor een volledige baan voor 8 rijders, best nog volgens de knwu reglementen zodat er een nk ronde gehouden mag worden. Zorg gewoon dat de baan gevarieerde stukken bevat met mooie bulten, dan heb je geen trails nodig.