Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schijndel

• Nico v.Dartel

Weet er iemand of de baan in Schijndel open is op zondag? Ik zou daar nu zondag een keertje willen gaan fietsen.

Is er iemand een emailadres heeft van iemand die de baan kan openen?

• Een lid

Nico,

Ik denk niet dat de baan open is op Zondag.

Het is op dit moment niet zo als het zou moeten zijn bij de club.

Er zijn namelijk van de 26 rijders 19 rijders geroyeerd. Deze 19 rijders waren tot

een conclusie gekomen dat het bestuur, aan andere belangen werkten dan aan de bmx sport. Deze rijders hebben toen voor gesteld om een nieuw bestuur te laten plaats nemen, en een leden vergadering uit te roepen. Toen heeft het bestuur bestaant uit 3 personen in onderling overleg, zonder andere leden besloten om deze 19 te royeeren. Als het bestuur van de 26 rijders 19 rijders royeerd en men met 6 rijders verder wil, dan geeft men duidelijk aan niet voor de bmx kiest. Daarom denk ik dat deze mensen niet even op Zondag de baan open komen doen.Nico v.Dartel schreef:

>

> Weet er iemand of de baan in Schijndel open is op zondag? Ik

> zou daar nu zondag een keertje willen gaan fietsen.

>

> Is er iemand een emailadres heeft van iemand die de baan kan

> openen?

• Nico v.Dartel

Jammer. Ik had er graag een keertje gaan rijden.

thx for the info

• Remon Brink

Hey Nico,

dan zijn er toch nog 6 over die de baan voor je kunnen openen? 1 is genoeg.

Maar jammer om zulke verhalen te horen. Hoe zit het dan met de organisatie van de NK. want dat organiseren met zijn 6-en lijkt me toch ook niet zo geschikt

Remon

• Een lid

Dit hele verhaal loopt nog en morgen is er een ledenvergaardering. Wat de N.K. betreft had de gang van zaken misschien mee genomen moeten worden tijdens de toe zegging van de N.K.

Dit loopt namelijk al vanaf half septemberRemon Brink schreef:

>

> Hey Nico,

>

> dan zijn er toch nog 6 over die de baan voor je kunnen

> openen? 1 is genoeg.

>

> Maar jammer om zulke verhalen te horen. Hoe zit het dan met

> de organisatie van de NK. want dat organiseren met zijn 6-en

> lijkt me toch ook niet zo geschikt

>

> Remon

• Arjan Grooters

Jammer om dit soort berichten te horen. Ik kan begrijpen dat iemand die de gang van zaken aan het licht brengt anoniem wil blijven, maar dit is wel een beetje vaag duister verhaal aan het worden. Ene mister x die zichzelf “een lid” noemt die steeds met erg negatieve berichten over de club in Schijndel komt.

Niet dat ik dat afkeur, ik denk juist dat dit forum de ideale manier is om dit onder de aandacht te brengen.

Maar ik had eigenlijk wel gehoopt dat er meer mensen interesse zouden tonen voor deze kwestie of dat mensen daar in de buurt eens waren gaan polsen zodat er wat meer duidelijkheid ontstaat..

Ik hoop overigens dat de baan inderdaad open kan op zondag, en dan maakt het me niet uit of het een van de 6 overgebleven leden is, of iemand van het bestuur, of een geroyeerd lid. Als we maar mogen fietsen!

Arjan

• Hans Zweverink

en is er nog nieuws uit voort gekomen uit de leden vergadering.

we wachten gespannen af en volgen het op de voet.

• Een lid

Hans,

Ja, afgelopen zaterdag was er de vergadering betreft het royement. Er zijn 19

rijders geroyeerd. Deze groep had dus te kennen gegeven dat het bestuur

niet correct handelden, daarom gevraagd om een algemene leden vergadering om een nieuw bestuur te kiezen.( het niet correct werken van het bestuur heeft verschillende oorzaken, mede dat er veel leden zijn en zouden vertrekken ) Als er 19 leden vande 26 om een leden vergadering vragen lijkt mij de reden duidelijk waarom het bestuur niet wil stemmen voor een nieuw bestuur.

Wij hebben nog gevraagd wat hun motivatie is om 19 rijders van de 26 weg te stuuren en met 6 rijders door te gaan. Zij zeggen dat ze werken voor de bmx sport.

Hans Zweverink schreef:

>

> en is er nog nieuws uit voort gekomen uit de leden vergadering.

>

> we wachten gespannen af en volgen het op de voet.

• Hans Zweverink

Kunne in Doetinchem nog wel wat leden gebruiken,

de groyeerden zijn dus welkom.

Ze moeten wel met een bats en hark om kunnen gaan en moeten in bezit zijn van een vlieg brefet.

gegroet

• Johan

Wordt in Luyksgestel verreden