Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OPROEP

• Teun Stam

Begin 2003 zal er worden gestart met de opzet van de rijdersvertegenwoordiging. Diverse personen hebben zich bij mij gemeld, helaas geen vertegenwoordiger uit Zuid en West.

Willen deze rijders zich niet laten horen? Heeft niemand tijd of de capaciteit? Of zijn er wellicht toch nog rijders of vertegenwoordigers geinteresseerd?

Even aanmelden op t.stam@12move.nl

Wellicht vind op 7 of 9 januari de eerste bespreking plaats, dus wil ook jij je stem laten horen, even melden alsjeblieft.

Teun Stam

• Een toeschouwer

Het is toch jammer dat uit WEST er is niet iemand opstaat en zijn stem laat gelden voor de rijders.

Ik heb zo het vermoeden dat ze het niet zoveel kan schelen wat er allemaal gebeurt?

Ze willen alleen maar rijden heb ik het vermoeden.

Jammer van zo iets hoor, ik denk zelf als de rijders naar zo persoon hun stem laten gelden dat ze veel meer voor elkaar kunnen krijgen dan helaas door je mond te houden.

Dus ook niet klagen als jullie iets niet voor elkaar krijgen hoor.

• elco

Ik zou er best wel in willen springen hoor maar ik weet gewoon uit ervaring dat het toch niks uit maakt want naar de rijders wordt buiten de afdeling toch niet geluisterd.

Het is heel jammer maar wel zeker de waarheid.

• Een toeschouwer

nou elco, dan is het juist nu de kans om dat een keer wel te doen, en er juist voor te zorgen dat JULLIE STEM wel naar buiten komt.

Want volgens mij zijn er onder de rijders best wel ideen over bepaalde zaken, of zie ik dat verkeerd?

• Hans Zweverink

Zeker Elco,

Ik denk dat je zeker deze kans moet grijpen.

Er zijn meer mensen geweest die zich de nek hebben uitgestoken het afgelopen jaar en ik zie verbeteringen.

Zeker nu Teun dez kar gaat trekken, en Wim Dijk, Dennis Wissink, Matieu Tanke, Annelies Wolsink en ik zij de Gek in dat karretje gaan zitten om is te inventariseren wat er nu werkelijk allemaal leeft.

Kom gewoon ook op die bespreking en vertel wat er leefde en wat je anders zou zien en waar ze toch niet naar willen luisteren. We kunnen die kennis goed gebruiken. Na die avond kun je alsnog de beslissing nemen of je het wel of niet doet.

Maar je moet zeker komen, dus ff aan melden bij teun en je krijgt de geheime plaats waar dit overleg plaats vind van hem te horen, want we willen natuurlijk geen pottekijkers aan tafel hebben.

Dus is er ook nog iemand uit zuid die dit allemaal aanspreekt.

Meld je aan!!!!!!!!!!!!!!1

groeten Hans

• Arriën Grevink

Geachte initiatiefnemers,

Is het misschien zinvol aan alle verenigingen een belletje, mailtje of mailing te wijden ? Via de voorzitters moet e.e.a. dan toch wel gaan leven, denk ik.

Ik lees dit bericht nu op deze prikpagina, maar is een melding via dit medium wel voldoende ?

Ik zal er binnen onze vereniging een paar belletjes aan wijden en het resultaat aan Teun melden.

Het is denk ik niet een kwestie van niet willen, maar in dit geval denk ik iets van niet weten, dat deze kwestie speelt.

Arriën Grevink, secretaris FCC De Kley-Drivers

Nb: bij de Boscrossers zitten nogal wat NK-gangers, is die club al benaderd ?

• nog een toeschouwer..

beste toeschouwer,

bent u op de hoogte van het bestuur van afdeling west? Zo ja, dan weet u ook de geschiedenis van Elco. Zijn mening is dus niet zo heel erg raar!

Succes dit keer met het trekken van de spreekwoordelijke kar! Begin te vegen in West!

groeten

• Hans Zweverink

Beste Arrien,

Alle afdelingsvoorzitters zijn hiervan op de hoogte en tijdens deze vergadering behoren de afgevaardigden van alle clubs aanwezig te zijn.

Ik weet dat dit punt in alle drie de afdelings vergadering op de agenda heeft gestaan.

Mocht dit niet zo zijn verneem ik dit graag van jullie.

Dus het bestuur van de vereniging is op de hoogte van dit alles. Echter zij moeten dit wel weer kortsluiten en evalueren met hun leden. Vandaar dat wij een initiatief hebben genomen om het ook eens van de andere kant te doen en dit moeten de rijders zelf over gaan nemen zodat zij direct in deze afdelings vergadering aanwezig zijn en dit via de rijders vertegenwoordiger in een rijders overleg gaan door brieven.

Simpel toch, allen moet iedereen even meewerken en dan gaan we een fantasties 2003 te gemoet, en vergeet allemaal eens wat er in het verleden is gebeurt en neem dit mee ter kennisgeving odat het niet weer kan gebeuren

gegroet Hans Z

• Hans Zweverink

Hallo “nog een toeschouwer”

Verklaar je nader. Doordat je toch al niet je naam bekend maakt, kun je ook wel uit de doeken doen wat je met 'Vegen" bedoelt.

Ik weet dat er wat nieuwe mensen in dat bestuur van West zijn toegetreden oa onze aller TEUN, dus begin ik daar vertrouwen in te krijgen.

Maar vertel nu eens wat Teun dan anders moet gaan doen, of waar hij voor moet oppassen.

We Zijn benieuwd

• elco

Wat zou teun anders moeten doen ik denk gewoon zichzelf blijven en met de vuist op tafel als dat nodig is.

En mijn visie is dat er wel gezegt wordt dat er iets aan gedaan zal worden als je iets voordraagd maar aan het end van het jaar zijn ze het ineens vergeten.

En ik wil nog wel zeggen dat het in de afdeling west altijd goed en leuk ( werken was ) in de afdeling werd je zekerwel als vol aangezien maar landelijk niet dus en dat is nou net waar het wel zou moeten.

Ik wil en zou er dus niet meer aan beginnen zeg ik nu misschien als er heel veel zou veranderen, maar dat gaat toch niet gebeuren.