Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

indoor Wierden 11Januari

• willem

Hallo Allemaal,

De Lochsprinters uit Nijverdal hebben 611( !! ) inschrijvingen ontvangen voor de fietscross indoor van komende zaterdag.

Daarom zijn de aanvangstijden voor de training vervroegd naar 8.30 uur. De Hal is al om 7.15 uur geopend.

groeten Willem

• Jeroen Peters

611 inschrijvingen?!!??! Toen ik dit hoorde sloeg ik effe aant rekenen

611gedeelt door 6 man per manche zijn ongeveer 102 manches!!!!

611 x zo'n 3 begeleiders=1833man + toeschouwers =zo'n 2000 man in die hal!!! (hoezo fietscross is geen grote sport?)

• willem

Hee Jeroen , ik denk dat het met die 2000 man wel meevalt.Of iedere crosser moet een persoonlijke masseur , monteur en een voedingsdeskundige meenemen?

Maar het wordt in ieder geval wel een groot evenement.

Groeten Willem

• Rob Waaijenberg

Die bekende crosser uit Gramsbergen is ook goed voor drie begeleiders (toch?)

Gelukkig nieuwjaar,

Rob W

• Remon Brink

En ik hoorde veel mensen zeggen dit jaar, vooral bij de KNWU, dat een indoor in een manege met houten bulten in deze tijd geen succes meer kon worden. Het lijkt me toch dat hier met deze wedstrijd wel weer het tegendeel bewezen wordt.

Laten we nu voor volgend jaar eens een dergelijke wedstrijd houden en die openstellen voor beide bonden. dan gaan we naar de 1000!!!!!!!!! deelnemers.

Remon

• Jeroen Peters

met dire begeleiders bedoel ik dus 1crossser 2 ouders of opa en oma ofzow. Maar 2000 man is mischien overdreven. Behalve dan als mijn fanclub owk komp natuurlijk:)