Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Terug van NK Indoor

• Rob Waaijenberg

Terug van IN Indoor, thuis, moe maar voldaan.

Lochsprinters: van harte gefeliciteerd met deze prachtige wedstrijd!

En bedankt.

Groeten

Rob

• Paul Sloesen

Inderdaad, de complimenten voor de organisatie.

JE hebt natuurlijk altijd beperkingen in een manege, maar deze waren heel goed opgelost. Natuurlijk was het geen topbaan ala de Franse indoors, maar er was goed gebruik gemaakt van de mogelijkheden, ook al was het gebrek aan kombochten een gemis.

De wedstrijd verliep uitstekend, er waren welgeteld 113 manches (met maximaal 6 per rit krijg je dit), en 611 inschrijvingen. De sfeer was uitstekend - gezellig en gemoedelijk, behalve op de baan, maar daarna weer normaal. Om iets na 17.00 was de wedstrijd afgelopen.

Mijns inziens kan de KNWU zich hier een voorbeeld aan nemen. Het is helemaal niet moeilijk om een indoor te organiseren, en het is tevens een zeer nuttige onderbreking van de winterstop. Het is vanwege dit alles te hopen dat een KNWU-vereniging volgend jaar een indoor zal organiseren. Zolang de rijders qua baan niet te veel eisen, is er zeker wat mogelijk (kijk maar naar Zwolle).

Nogmaals: Lochsprinters, mn complimenten

• Henk de Groot

Beste Paul.

even een korte reaktie jouw schrijven.

1. allereerst de complimenten aab de organisatie van de Lochsprinters, voor zover ik het kon nagaan was alles perfect georganiseerd. Zelfs het mee naar buiten nemen van fietsen werd gecontroleerd!!!! Perfect. Maar even wat anders. Ook jij rijdt voor de KNWU. Zou het niet gewoon leuk zijn om volgend jaar een gezamelijke NK indoor te organiseren. De NFF heeft nu bewezen dat het kan, misschien dat een aantal verenigingen zich kunnen organiseren om hier een gezamelijk evenement van te maken. Dus niet meer : kijk eens knwu wat wij kunnen of anders om kleinerend over de NFF , gewoon elkaar respecteren en samenwerken om er iets moois van te maken! Moet kunnen, toch?

• Arjan Grooters

Lijkt me een heel goed plan! Gewoon een indoor voor beide bonden, en lekker met z´n allen fietsen.

Ook mijn complimenten aan de organisatie, het was uitstekend geregeld!

Arjan

• Hans van Wijk

Tuurlijk, wat een hardstikke goede organisatie daar.

Om 11.00u beginnen en om 17.00u klaar zijn met 600+ rijders is gewoon goed!!

Uiteraard zijn vlakke bochten en houten bultjes niet ieders style. (de mijne zeker niet!!). Maar ik ben ook van mening dat je als fietscrosser niet al te verwent mag zijn met super lopende springschansen en steile kombochten.

Gewoon weer eens simpel hardfietsen op vlak zand geeft ook weer eens aan wie nou echt een “groot hart” heeft.

Samenwerking met de KNWU bij dit soort evenementen is een ideaal??

Misschien komen we volgend jaar weer iets dichter bij elkaar?

He jongens laten we ook even de mogelijke hal van Wim Dijk niet vergeten.

FF aanmelden bij www.bmxaction.nl voor een jaar lang overdekt cross plezier!!

Ik heb zaterdag gewoon een sportieve dag gehad en kijk met plezier uit naar het komende seizoen. Wie doet mee??

groet Hans van Wijk

• Remon Brink

Hallo,

Zeker een uitstekend plan, wordt al jaren geroepen en toch schijnt het op de een of andere manier moeilijk te zijn om het van de grond af te krijgen. We zien wel steeds meer mensen die wij dan bestempelen als “knwu-ers” die deze wedstrijd toch mee gaan fietsen en ook dat zou een zeer goede oplossing zijn, mensen neem gewoon 2 licenties.

Deze indoor was wel erg goed georganiseerd hadden de mensen van de lochsprinters uitstekend voor elkaar ook mijn complimenten daarvoor want ook een indoor met deze beperkingen zoals paul dat noemde is niet makkelijk om te organiseren maar wel haalbaar.

Groeten Remon

• Nico van Dartel

Volgend jaar gewoon allemaal de Benelux Cups gaan rijden. NFF-KNWU-WBV.

Meer info in de calender en info wedstrijden op www.bmx2000.be

• Paul Sloesen

Zeg Dartel, ik rij al mee met de Benelux-cup. Leuke wedstrijden gaan dat worden, alleen zijn de exacte locaties bij mij nog niet bekend ( België Aarschot enKeerbergen??).

OK, ik ben zeer zeker voorstander van een gecombineerde (dus KNWU en NFF, buitenlands deelname is ook geen probleem) indoor. Waarom geen Nederlandse Christmas Classic?? Het mag ook een 3-koningen classic zijn van mij, geen problemen mee, zolang ik meer kan fietsen 's winters op een verwarmde plek.

De groeten, Paul

• Nico v.Dartel

goed idee zo'n Nederlands 3 koningen cross :o)

plaatsen van de benelux cup staan op de calender van www.bmx2000.be, behalve die van de KNWU, zo gauw die doorgegeven worden zet ik ze bij op de calender

• KEVIN

Niet moeilijk om te organiseren, maar wie werkt er mee ?

Net als bij vrijwel iedere vereniging zijn er 1 tot 5 man constant actief.