Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gratis Workshop Kleien, boetseren en harken

• Hans Zweverink

Wie er zin heeft is as zaterdag welkom op onze nieuwe locatie in Doetinchem voor de Workschop Kleien, boetseren en harken.

De baan ligt er maar moet alleen nog afgewerkt worden. Jullie zijn welkom vanaf 9.00 uur maar je mag ook het 2de deel na de middag middag meedoen. Dit begint om 13,00 uur.

Er zullen allerlei technieken worden toegepast, zoals onderhands slepen, achterwaarts harken en een zevenheuvelen af sleep methode. Verder zijn er ook veel nieuwe oogverblindende methodes te zien.

Voor een natje en een droogje zal gezorgd worden en de cursus is GRATIS!!!!!!!!!!!!!

Neem wel oude kleding mee en fiets en helm want bij goede inzet is er de mogenlijkheid je resultaat te proberen. Succes verzekerd

Het motto voor deze dag is:

JE KAN NIKS, 'T WORDT TOCH WAT.

Zeg het voort en komt allen.

Aanmelden geadviseerd hans.zweverink@hetnet.nl, want vol is vol

Locatie Ooseldstraat 12 Doetinchem, Achter Mac Donalds voor viaduct naar achteren rijden.

Op de bonavooi komen heeft ook zin.

• Niels Verrijt

ja leek me erg leuk maar heb het nog veel te druk met onze baan jammer misschien als jullie klaar zijn dat jullie ons mee kunnen helpen de groeten

• Ik kom!

Natuurlijk kom ik ook.

Deze unieke kans laat ik niet liggen.

Doetinchem, wat een grote namen hebben ze daar (gehad):

Hans Zweverink

Rob Bulten

Corinne Dorland

Dennis Wissink

Clemens Geurts

Mark Wentink

De Seesings

Imko Gerrits

Ilse Freriks

Allemaal well eens een wedstrijdje gewonnen.

En niet te vergeten de EK '97

• Frank

Heey Hans,

Geweldige cursus, helaas lees ik het te laat… hierbij wil ik me nu al opgeven voor de volgende cursus. Er zijn een aantal technieken die ik nog niet goed beheers (zevenheuvelen af sleep methode!) en daarvoor is dit denk ik de juiste oplossing!

Volgende cursusdata graag eerder aangeven!

Groeten Frank

• Remon Brink

Misschien moet je voor de volgende keer (bea)Trix maar uitnodigen om de cursus te komen geven.

Die oude vrijgezelle dame schijnt namelijk erg handig te zijn in het maken van kleimodellen misschien kan zei jullie nog wat adviezen geven of nieuwe technieken aanleren

Remon

• Hans Zweverink

Nou heren en dames,

Wegens groot succes afgelopen zaterdag is er een vervolg cursus gepland en wel Zaterdag 28 februari.

Tij locatie en cursus items blijven ongeveer hetzelfde, echter is er iemand uit Lobith aangetrokken die een extra speciale demonstratie zal geven van achterlangs egaliserend afstrooien.(veel ervaring ivm hoog water de laatste tijd.

Dus komt allen, het kan zonder opgave, vol is vol en er kan altijd nog wel ergens iemand bij.Aanvang 9.00 uur, als je met de middag komt kun je met het 2de gedeelte meedoen

groeten Hans en tot ziens

• Bert

Welk jaar?

28 februari valt dit jaar op vrijdag.

• Hans Zweverink

Stom, stom, stom, stom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik bedoel natuurlijk 25 januari.

Hoe ik nu in 1x bij februari kom? te hard geharkt denk ik, en trouwens die man uit Lobith kon dan ook niet en as zaterdag wel.

DUS AS ZATERDAG GRATIS WORKSHOP KLEIEN, BOETSEREN EN HARKEN.

KOMT ALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hans Seesing

Ik kom ook,……. voor de gezelligheid,……… breng een kistje bier mee.

Hans Seesing

• Hans Zweverink

Nou Teun

Waar blijf jij nou met zo'n aanbieding. Of denk je ook dat het kistje leeg is.

Sees kennende!