Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

't is stil op het discussie forum!!!!!!

• Hans Zweverink

't is stil op het discussie forum!!!!!!

valt er niets te beleven op de site, of durft niemand te reageren omdat anders zij/hij haar naam te grabbel gooit.

Kom op en deponeer weer eens een interessante stelling.

• Paul Sloesen

Een discussie is het niet, maar ik vroeg me af of men in Valkenswaard al klaar is met de nieuwe baan. En of er ergens tekeningen op internet staan.

• Nico v.Dartel

Ik ben er van de week nog langsgereden om eens te gaan kijken. Is nog niks aan gebeurd.

Luyksgestel is wel veranderd. Foto's staan op de website

• Hans van Wijk

De NBL heeft gisteren een uitspraak gedaan met betrekking tot het wel of niet rijden met clicks!! (www.bmxmania.com ). De UCI wil ook nog niks zeggen!!!

Ik ben van mening dat ze die dingen voor iedereen moeten verbieden!

Nou kom maar op!

Hans

• Remon Brink

gaan we weer met die discussie over klicks. Nogmaals laat ons nu gewoon rijden met die dingen mijn schenen stellen dat wel zo op prijs.

Remon

• Nico v.Dartel

NBL heeft besloten om het niet te verbieden. Goed idee.

Die gentlemens agreement die voorgesteld wordt, dat ze onder elkaar maar afspreken of dat ze zonder gaan rijden in AA Pro is ook prima. Alleen zie ik dat nog niet zo meteen gebeuren. Er zitten rijders van de nieuw generatie die nog nooit zonder clicks gereden hebben en die gaan zeker niet akkoord gaan.

Diegene die zonodig zonder clicks willen rijden moeten dat maar doen. Het is toch niet verboden om met gewone trappers te rijden!

• Paul Sloesen

Ben het helemaal met de heren Brink en van Dartel eens. Als j evoldoende ermee hebt geoefend is er vooral op hogere leeftijd (nee, geen 40+) biks op tegen om er mee te rijden. Ik rij sinds 1997 met clicks en daarvoor al 1.5 jaar met de ATB en ik wil niet meer zonder rijden.

En Luijksgestel ziet er leuk uit op de foto's, hopelijk \rijdt het ook zo

• Arjan

Ja, en dat het ontzettend ten koste gaat van al die mooie acties in de bochten is natuurlijk helemaal niet belangrijk!!

Sorry hoor maar die dingen moeten wat mij betreft echt verboden worden om de sport weer aantrekkelijk te maken. Ik geeft toe dat je harder kan met die dingen, maar ik vind het belangrijker dat er wat leukere races ontstaan met actie in de bochten. In plaats dat iedereen in een treintje achter elkaar aan rijd omdat ze bang zijn dat hun disco slippers uit hun trappers zullen clicken…

Arjan (Al heel wat jaren niet ingeclickt, ook niet op de mountainbike, en ook dat gaat uitstekend)

• Nico v.Dartel

dus misschien moeten ze het die dingen misschien in de mtb ook maar afschaffen? of misschien bij het baanwielrennen?

niemand die iemand tegenhoudt om met je niet ingeklipte voeten zo'n geweldige acties te maken in de bochten!

• Hans van Wijk

Goedzo jongens ga zo door!!Hans

Oh ja natuurlijk, ik ben oud en dus tegen :-)

Hans