Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gedrach in parc-ferme

• willem

als jullie veel wille discuseren waarom nie over het gdrag in het parc ferme, ik merk soms dat het niet helemaal goed gaat daarzo…en dat de oudere rijders er ook niks aan doen…

We moeten voor elkaar opkome in het parc-ferme en niet zomaar heletijd dat gedouw en getrek dat brengt een hoop irritatie met zich mee…

dus barst maar los!!!

• Paul Sloesen

Dringen in het parc ferme… Wat ikme kan herinneren van toen ik nog jong was (dus een jaar of 8-10) is dater toen ook werd gedrongen en absoluut niet in mindere mate dan nu.

Iedere rijder wil natuurlijk zo vaak mogelijk trainen. En als iemand “een gat laat” in het parc ferme danis het logisch dat iemand anders dat gat opvult. De kleintjes hebben 2 aparte rijen, dus die zijn van het gedrang af.

Ik vind het met het gedrang wel meevallen. Natuurlijk is er af en toe een moment dat er gedrongen wordt, maar is dat nou zo'n probleem. En diegenen die zich daar overduidelijk aan schuldig maken worden in het parc ferme wel terecht gewezen door de andere rijders.

De groeten, Paul

• Remon Brink

Er zijn wel rijders idd die niet zo heel erg netjes zijn in het parc farme bij het assoiciale af.

Ben het met Wim eens dat je daar als oudere rijder wat van moet zeggen. grijp die gozer maar in zijn nekk.

• Nico v.Dartel

ik heb vooral een hekel aan mensen die hun eignen clubleden er nog snel doorlaten ook al staan ze 9e in de rij bij het starttraining, zodat jezelf als 8ste in de volgende rij moet blijven staan.

• elco

Ik vind het probleem al een stuk minder zoals het nu gaat op een N.K. met een extra parc ferme.

De echte drukte is hierdoor al een beetje over op de zaterdag maar de zondag blijft een probleem.

Waarvoor niet net als in amerika op de zondag trainen op leeftijd zijn de groepen kleiner en is het touwtrekken ook zo goed als over.

• Wim Dijk

Hey Remon, ik weet niet wie die Willem is, maar ik ben het in ieder geval niet, ik schrijf gedrach met een G.

Mensen, om naamsverwarring op dit forum te voorkomen, vul gewoon je e-mail adres in.

• Frank

Elco… even in herinnering, South Park, PA.

Ik zie ons nog zitten op de tribune kijkend naar Arjan (06.00 uur!) En later mochten wij om 6.20 uur….. voelde jij je toen lekker? haha!

Groeten Frank

• Remon Brink

haha sorrie ben het niet met wim eens maar met willem in dit geval

• elco

Nee oke frank dat was ook niet de bedoeling om om 6:00 op de heuvel te staan.

Maar in een tijd van 8:00 tot 10:30 kan je toch aardig wat rijders laten rijden.

En ik denk dat je als rijder in totaal meer kan rijden dan wanneer je in 1 groep traint.

Maar frank hoe ist verder ik stuur je wel ff een sms met mijn nieuwe email.

• Frank

Ok, doe dat maar… heb nog niets gezien!

Ben het overigens wel met je eens betreffende het trainingsmodel!

groeten,

Frank