Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sportkeuring

• Jeroen Peters

Effe een vraagje: kheb een KNWU licentie (amareur A, dacht ik) aangevraagt. Hier voor moes ik een sportkeuringkje doen van 65,-euro (plus een retourtje apeldoorn ->arnhem). Deze keurig stelde dus nix voor, mijn vraag is dus, wrom heeft de knwu besloten om zon loze test intevoeren, om nieuwe leden op kosten te jagen??????

groet jeroen

• Barry

Jeroen

Als je al een licentie hebt ben je vrij gesteld van een medische keuring, verder hoeft men alleen gekeurd te worden in het jaar dat je achtien wordt dus het valt nog wel mee zeker vergeleken bij de eerste plannen, en een keer gekeurd worden kan nooit geen kwaad.

• Remon Brink

De Keuring blijft mijn inziens vaak overbodig en vaak ook te duur.

Ik moest 2 jaar geleden zo'n keuring. Kom je bij de doktor en leg dan maar eens uit dat je naar 18 jaar (nff) fietscross in een keer gekeurd moet worden of je fit genoeg bent om te gaan fietscrossen. Boel bureaucratie om niets is het volgens mij. Mensen met echte lichaamlijke problemen beginnen er niet aan hun lichaam heel te houden. Die verantwoording nemen ze wel/

Remon

• Jeroen Peters

volledig eens met remon hier :)

• Paul Sloesen

Ik kan dat onderzoek wat die sportarts doet ook wel verrichten . En ik wil het wel zwart doen, voor maar 20 euro p.p. Even naar d elongen luisteren, naar het hart luisteren en natuurlijk een rectaal toucher, standaard bij zo'n onderzoek.

Voor afspraken aub mijn secretaresse bellen

De groeten, Paul

• Wim Dijk

jaja, en als deze dokter zegt dat ie een vinger bij je in de kont moet stoppen,

wel effe kijken dat ie niet beide handen op je schouders heeft jongens!!!!!!!!!!

• Paul Sloesen

Nee, Wim… je begrijpt me verkeerd. Ik heb wel genoeg aan mijn vriendin. Maar als jij die gedachtes hebt, dan kan ik je wel een telefoonnummer van iemand geven die jou graag wilt ontmoeten!!