Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bmx-girl

• Dewietjuhh

Heyyy hii mijn naam is dewi,

ik bmx nog niet so heel lang.

Maaruh het valt my egt op dat alleen maar jongens zowat bmxen ik heb nog nooit op straat een meisje zien bmxen WHy??

nahh Doeiiiigg Dewietjjuh op haar bmx-fietsjuh!

• Paul Sloesen

Dan moet je eens bij een vereniging gaankijken als daar getraind wordt. Genoeg meiden, maar er zijn er natuurlijk nog altijd meer welkom.

• Dewietjuh

eyyy mar ik bedoel eigenlijk voor flatland-bmx.

zijn die er dan ook???

• Hans Zweverink

Wa is da dan FLATLAND BMX

doei dat op een flat?

Waar kom je vandaan, uit vveld of buurt

groetjes

Ps heb je al een vriendje?????

• dewietjuh

Heyyy hoiii,

nahh ik kom uit de omgeving nymeguh!!

maar woon er nog niet zo heel lang!

en nee gee vriend

• Paul Sloesen

He Nijmegen, woon ik ook.

Maar je moet niet aan flatland gaan doen, ook al zijn er meer dan genoeg flats in die regio. Ga eens kijken in Wijchen bij de plaatselijke crossclub, iedere dinsdag en donderdag is er training. Voor jou denk ik van 19.00 tot 20.00 of zo. En er zijn een aantal meiden van een jaar of 13-15. Ik weet niet hoe oud jij bent, maar dit is dan weer een reden om eens te komen kijken. De baan ligt bij de speeltuin De Beerendries of blije dries of wat daar ook op lijkt, in ieder geval in de buurt van Alverna.

Flatland is voor mietjes, echt fietscrossen doe je op een crossbaan.

• dewietjuh

Eyy Paul,

maaruh ik vindt flatland flexx!!

weet je dan niet iets anderszz ofzo??

Ik kom van oorsprong uit eindhoven

• Paul Sloesen

Flexx?????? Misschien ben ik oud aan het worden, maar wat is dat voor een uitdrukking? Komt het van flexibel?

Ik weet verder niet wat er mogelijk is qua freestyle BMX in de buurt van Nijmegen.

• Niels

flexxx is relaxt

• elco

Paul we worden echt oud geloof ik.

Wordt tijd voor een veterane klasse ofzo. :)