Hoe staat het met Teun's stamtafel, je hoort er helaas niks meer van.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo Peter,
Inmiddels is er weer een complete rijdersvertegenwoordiging. Oost met 3 afgevaardigde, Zuid ook, bijna definitief, en West, bijna helemaal niks, zal wel komen omdat er zo weinig rijders zijn denk ik.
Inmiddels hele goede besprekingen gehad, en een groot plan ingeleverd, welke binnenkort zal worden verspreid bij de afdelingen via het afdelingsbestuur.
De Stamtafel, daar zal wellicht weinig meer mee gebeuren, of er zal duidelijk moeten worden aangegeven dat hier nog een behoefte aan is. De organisatoren van de Stamtafel, Hans Zwevering en mijn persoon zien dat die ene avond veel teweeg heeft gebracht. Iedereen weet inmiddels op welke wijze men invloed kan uitoefenen en de rijdersvertegenwoordiger is weer compleet.
Ik hoop dat je op deze wijze weer een beetje op de hoogte bent.
Mazzel
Teun
Hoi Peter,
Leuk dat je er nog aan denkt, Hoe heb je het ervaren dan deze avond, en wat zou je er nog graag meer van willen horen.
Misschien kunnen we nog wat meer doen, maar hoe Teun het ook al zegt is het fietscross wereldje aardig wakker geworden en dat is een goede zaak.
Uit welke afdeling kom jij trouwens Peter.
Groeten Hans Zweverinkkkkkkk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?