Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Junior en Elite Rijders opgelet!!!!

• Hans Zweverink

Junior, rijder en elite rijders en eventuele toprijders in de 15 + klasse.

Hoe zijn jullie voorbereidingen op dit moment en wat zouden jullie nog graag veranderd willen zien na aanloop van de 1ste Ek rondes en het NK

Moeten er nog ergens aanvullingen komen Meer wedstrijden, meer trainingsdagen, bijeenkomsten. Moet dit selectief of per klasse

Laat eens weten wat er nog aan ontbreekt?

Groeten Hans Zweverink

• Paul Sloesen

Voorbereiding?? Stage lopen zul je bedoelen..

Ik had vorig jaar 1 maal deelgenomen aan de speciale junioren en elite training in Kampen o.l.v. Jorg de Louw. Dit was mij zeer goed bevallen en ik vond het jammer dat ik er niet vaker aan kon deelnemen.

Ik weet niet of deze trainingen ook gepland zijn voor 2003, maar indien ja, da nis dat zeker een aanrader. Alleen moet er beter gekeken worden dat er die dag geen wedstrijd is in de afdeling waar men traint, scheelt altijd een aantal deelnemers voor de training en voor de afdelingswedstrijd. Vorig jaar in Kampen waren behalve de junioren en elite ook bijv. Imco-Mike Gerrits en Ivo vd Putten aanwezig, dus sportklasse en 15-16. DIt beviel goed en moet zeker kunnen. Dus ik zou zeggen vanaf een jaar of 15, inclusief de sportklasse.

Even aan andere oproep: zaterdag 8 maart zijn Remon Brink en ik van plan om naar een aantal banen in het zuiden des lands te gaan om te trainen. In de planning zitten Tegelen, Dessel (ok, is wel België, maar toch) en misschien Luyksgestel (als die baan klaar is dan) en Veldhoven.

Geïnteresseerden, meld je aan bij Remon of bij mij, email: de hele naam en dan hotmail bij allebei.

De groeten, Paul Sloesen

• Remon Brink

Zeker paul die trainingen waren altijd wel ok. Helaas vaak ver weg maar dat is het lot van een fietscrosser he altijd maar ver rijden. Ik zou het zeer ok vinden als er weer wat van die trainingen waren. en dan niet op ene avond maar op een wedstrijdvrije dag zodat je ook tijd hebt om te reizen.

Paar bijeenkomsten over trainingen, misschien in combinatie met iemand die je kan helpen je voorbereiding vast te stellen zou ook niet slecht zijn denk ik zo

Remon

• Wim Dijk

Hans,

graag meer trainingsdagen op vrije Zaterdagen of zo, net als Paul zegt, onder leiding van bijvoorbeeld Jorg de Louw .

Liever geen te hoge selectie criterium, want ook Sportklasse rijders willen wel graag mee doen.

groeten

Wim

• Dennis W.

Het zou voor de voorbereiding erg goed zijn om voor het nat-, en internationale seizoen een paar wedsrtijden te kunnen rijden in nederland. met de rest vd nederlandse top. het liefst al in maart en op een baan die evoor geschikt is.

• Paul Sloesen

Je bedoelt de AK Supercross???

• Nico v.Dartel

He Dennis! Jij ging toch de Benelux Cup in Dessel op 23/03/2003 meerijden als voorbereiding op het nieuwe seizoen :o)

• toeschouwer

he nico je kan iedereen wel uitnodigen maar je moet natuurlijk wel uit belgie komen of uit de afd zuid en niet uit heel het land dit is volgens de afspraken die gemaakt zijn. oja de leden v.d. nff uit zuid ook maar de rest niet.

• Hans van Wijk

Nou, Dennis komt toch uit het zuidelijk deel.

Zo ongeveer dan van het zuidelijk deel van de Achterhoek toch, zo ongeveer.

Het is maar hoe je het bekijkt zo lang ie maar kan fietsen zo ongeveer toch.

Trouwens toeschouwers mogen echt niet meedoen hoor!

grt

• Paul Sloesen

Iedereen uit Nederland mag meedoen met de Benelux-wedstrijden, zolang er in hun afdeling op die dag maar geen wedstrijd is.

Dus, heb je geen wedstrijd 23 maart, kom naar Dessel!!