Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

oproep

• Paul Sloesen

Hallo mensen.

Zaterdag 8 maart zijn Remon Brink, Wim Dijk en ik van plan om, indien het weer het toelaat, naar een aantal banen in het zuiden des lands te gaan om te trainen. Op ons lijstje staan Dessel (is dan wel in België, ben je er dan ook, Nico?), kijken in Luijksgestel (Niels, kunnen we daar al fietsen??), Veldhoven als Remon dat geregeld krijgt, en in de namiddag doen we Tegelen aan, mede omdat Remon die baan dan moet keuren voor de NFF om 16.00uur.

Dus mensen, laat even weten of je geïnteresseerd bent. Doe dat via dit forum of stuur een mail naar remonbrink@hotmail.com of paulsloesen@hotmail.com .

De groeten en hopelijk tot 8 maart op een zonnige dag.

Paul Sloesen

• Nico v.Dartel

Tuurlijk ben ik er dan, kan ik meteen m'n nieuwe MCS uittestten. Breng ook nog wel een rijder of 2 mee.

In Veldhoven is een opening voorzien waar je met je fiets doorkan zodat je altijd op de baan kan.

Luyksgestel ligt volgens mij alleen het eerste stuk goed. Maar ik denk dat 3 banen op 1 dag wel voldoende is.

• Remon Brink

OK dan Nico we zien je graag. VOlgens mij had ik je nog vergeten te e-mailen maar ik mail nog wel even hoe laat we in veldhoven zijn

En neem zoveel mogelijk mensen mee das altijd goed

Remon

• niels verrijt

eey mensen,

de baan in luyksgestel is nu nog hard aan het drogen bijna klaar en dan willen ze deze week beginnen met de toplaag en de week daarop verder gaan en dan meteen de baan netjes afwerken dus denk niet dat er hier zou kunnen worden getraint.

groetjes niels

• Paul Sloesen

OK, maar dan zullen we wel even komen kijken. Het zag er op de foto's tenminste veelbelovend uit.

• Ik kom!

dan zal het wel druk worden als het initiatief van jullie twee uitgaat.

Tot ziens in Veldhoven.

• Nico v.Dartel

Hoi Jongens

Er is dit weekend op de baan getrained in Dessel en die lag best goed. Dus als het weer een beetje mee zit deze week kunnen we daar al zeker trainen.

Ik was ook even gaan kijken in Veldhoven, maar daar was de baan voorlopig nog te zacht. Misschien dat er volgende week wel op gereden kon worden, we moesten maar even naar Arie vd Dikkenberg mailen.

Hoe is de staat van de baan in Tegelen Paul? Verder nog geinformeerd bij je pa over de Benelux Cup?

Groeten

Nico

• Paul Sloesen

Ik heb zaterdag nog wat gefietst in Tegelen. Het is nog erg zacht, maar het kan heel goed in 1 week veranderen. Ik laat donderdag of vrijdag nog wel via het forum weten of er te rijden valt.

En de Benelux: alle NFF-ers mogen meedoen,ook als je een KNWU-licentie van een andere afdeling hebt en je rijdt NFF, dan mag het ook. En alle KNWU rijders waarvan in hun afdeling geen wedstrijd is.

Dus kom allemaal, dat we net als vorig jaar de eerste combi in Massenhoven weer achtste finale hebben

• Remon Brink

wie is ik kom??? we willen het graag weten

• Nico v.Dartel

waarschijnlijk familie van ‘een toeschouwer’ 8-)