Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waar of niet waar

• bmx-er

Kan mij iemand vertellen of het al definitief is waar de n.k.plaats vinden.

Ik heb ook de plaatsen in het wieler blad gelezen.

Klopt het dat de jongens voor een gesloten poort hebben gestaan toen er een onderlingen training was in Schijndel. Omdat er geen mensen waren om die training

door te laten gaan, zullen ook de n.k. niet kunnen en willen organiseren.

• Hans Seesing

Indien dit waar is weet ik wel een aardig alternatiefje.

DE NIEUWE BAAN IN DOETINCHEM

Hans Seesing

• bmx-er

Dit wordt mijn tweede jaar fietscross ik weet dus nog niet precies hoe het alemaal

gaat met die wedstrijden. Ik ben eerst lid geweest bij de andere bond wil nu knwu gaan rijden. Ik ben ook aan het kijken bij welke club ik het beste lid kan worden in afdeling zuid.Door informatie op te vragen bij de club werd mij vertelt dat Schijndel

de grootste club met de beste baan van nederland is, en alle clubs op kijken tegen Schijndel. Ook bij Schijndel werd er het beste getraind door de beste trainer van nederland. Zijn er nog meer clubs in de buurt van zaltbommel waar ik b.v een keer mee kan trainen. Hans Seesing schreef:

>

> Indien dit waar is weet ik wel een aardig alternatiefje.

>

> DE NIEUWE BAAN IN DOETINCHEM

>

> Hans Seesing

• Paul Sloesen

Daar in de buurt zitten ook nog Oss, Veghel, Volkel.

En de verhalen over: de beste trainer zit daar.. Daar moet je niet al teveel van geloven. Trainers die zelf fietsen of hebben gefietst op een redelijk niveau weten jou veel te vertellen over de techniek en het fietsen zelf. Terwijl anderen misschien wel veel meer van de conditie- en krachttraining afweten.

Ik train zelf vrij veel in Wijchen (althans, dat is wel de bedoeling). De trainer daar, Theo Bisseling, is heel goed op het conditionele vlak, maar hij weet minder te vertellen over de techniek. En dan nemen zijn zoons het meestal over als iemand van de club daar met vragen komt als :“hoe rij ik nou 3 bulten op het achterwiel”. En mijns inziens hoort het zo ook, je moet vooral veel kunnen leren van de andere rijders bij de club.

En BMX-er, als je nog nergens lid bent, moet je gewoon een club uitkiezen waarvanje denkt dat je je er thuis voelt, en dan kijkend naar de andere leden en de baan en zo.

• Hans van Wijk

Vanuit Zaltbommel heb je de volgende mogelijkheden;

Geldermalsen NFF grote club

Tiel NFF + KNWU

Ammerzoden NFF

Berlicum NFF + KNWU

Oss KNWU

Nou ik zou zeggen zoek er maar een uit!

Succes

Hans

• bmx-er

Paul en Hans bedankt voor de informatie.

Ik ben vorig jaar een keer op de baan in Schijndel geweest en de baan zag er goed uit, wel een groot verschil met nff banen.

Maar er wordt vertelt dat deze club nog maar 5 leden heeft, de club zelf zegt dat ze 40 leden hebben, waaronder wereldkampioenen. Het lijkt mij beter voor mij, en zeker omdat ik nieuw ben om bij een grote club lid te worden. Hoe meer mensen er fietsen hoe meer ik kan leren. Weten jullie hier iets meer over, hoe groot is b.v. Oss en Veghel en zijn de clubs al met club training begonnen.

Paul Sloesen schreef:

>

> Daar in de buurt zitten ook nog Oss, Veghel, Volkel.

>

> En de verhalen over: de beste trainer zit daar.. Daar moet je

> niet al teveel van geloven. Trainers die zelf fietsen of

> hebben gefietst op een redelijk niveau weten jou veel te

> vertellen over de techniek en het fietsen zelf. Terwijl

> anderen misschien wel veel meer van de conditie- en

> krachttraining afweten.

> Ik train zelf vrij veel in Wijchen (althans, dat is wel de

> bedoeling). De trainer daar, Theo Bisseling, is heel goed op

> het conditionele vlak, maar hij weet minder te vertellen over

> de techniek. En dan nemen zijn zoons het meestal over als

> iemand van de club daar met vragen komt als :"hoe rij ik nou

> 3 bulten op het achterwiel". En mijns inziens hoort het zo

> ook, je moet vooral veel kunnen leren van de andere rijders

> bij de club.

>

> En BMX-er, als je nog nergens lid bent, moet je gewoon een

> club uitkiezen waarvanje denkt dat je je er thuis voelt, en

> dan kijkend naar de andere leden en de baan en zo.

• Fer

Hoi bmx-er en Hans en natuurlijk ook de rest.

FCC Ammersoijen (in Ammerzoden) is naast NFF-lid vanaf dit seizoen ook aspirant KNWU lid.

Graag zou ik dus een ieder ook eens uitnodigen om bij ons te komen kijken en/of trainen.