Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trainen met Bas de Bever

• henk

Locatie Haaksbergen

op Zaterdag 5 april a.s vanaf 10.00 tot 16.00

Voor alle a-licentiehouders vanaf 13 jaar

Er wordt een training verzorgt door Bondscoach Bas de Bever op de baan van Haaksbergen aan de geukerdijk 107. Je moet je wel van te voren aanmelden:

Aanmelden:

Naam, leeftijd , licentienummer :

p.zijerveld@knwu.nl

• Amateur B

Vraagje, ik rijd dit jaar Elite in nederland, mag ik dan ook komen?

Of begrijp ik het dan verkeerd

groetjes

• Bami

mag ik dan ook komen want ik heb junior b maar volgens mij staat er op de website van bmxaction dat iedreen mag komen wie nk's rijdt

gr.

• henk

amateur B en Hans Zwaverink : Elite ???

Wat mij betreft mag iedereen komen, ik heb alleen doorgegevens wat in de wielerrevue stond. Verdere vragen aan Ton Kolvoort of naar het info adres…..

• Amateur B

?????????????????

Is echt een serieuze vraag hoor!!!!!

dus ook graag serieus Antwoord

• Bo Kleinhesselink

Zoals er staat; alleen A Licentie houders!

• Nico v.Dartel

Ik rijd ook NK's, mag ik dan als belg ook komen :-)

• Wim Dijk

Hey Michael,

Ik heb ,voor ik het bericht gepubliceerd heb op www.bmxaction.nl , inlichtingen gevraagd aan Ton Kolvoort, hij heeft me geantwoord dat iedereen die NK's rijdt een A-licentie houder is en dus mag mee doen met de training.

Voor de rest zou ik zeggen geef je gewoon op bij Peter Zijerveld en je krijgt van hem een berichtje terug of je wel of niet bent uitgenodigd.

Ik heb volgens mij ook een B-Licentie( cruiser en sportklasse nationaal en Internationaal) en heb wel een bevestiging gekregen dat ik welkom ben op de training.

groeten

Wim

• Remon Brink

Ik las bij wim op de site dat er nog een keer een dag komt. Weet iemand wanneer dat is want op 5 april heb ik helaas een wedstrijd. En die kan ik niet overslaan want het is in Dedemsvaart zelf. Wel kloten want ik had heel graag keertje willen komen trainen. zeker nu het mooi beetje in de buurt was.

Groeten Remon

• bmxer

volgens mij in oss