Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trainen met Bas de Bever

• Bo Kleinhesselink

Hey wimpie, neem je dan even dat t-shirt mee ? ik heb hem nog steeds niet

• anoniempje

Op 30 april a.s. wordt deze clinic met Bas de Bever gehouden op de fietscrossbaan in Oss

• elco

30 april is het volgens mij een dag dat er maar weinig mensen op een fiets kunnen blijven zitten laat staan op de baan van oss met al het bier wat zal vloeien op deze dag.

• BMX-IT

J

• Angelique

Trainen met Bas de Bever???

Heeft hij een trainersdiploma dan???? Dat is nieuw voor mij.

Waarom zou ik die cursus gaan volgen als je ook “trainer”bent zonder diploma's!!!!!

Of spelen de jaren van ervaring mee????? (HAHAHA)

Angelique

• Wim Dijk

Bas de bever is door de KNWU aangesteld als bondstrainer voor de BMX .

Dit lijkt mij een positieve ontwikkeling, niet alleen voor het nationale team, maar voor alle fietscrossers , die nog wat bij willen leren.

Ik denk dat een rijder als Bas, ons meer kan vertellen, dan andere trainers die zelf niet fietsen, of ie nou wel of niet gediplomeerd is, maakt mij eigenlijk niets uit.

Ik zou zeggen, KNWU , ga zo door met luisteren naar de rijders! Dit resulteert nu al in : trainingsdagen voor iedereen, Supercross tijdens AK's, een BMX bondstrainer. Prima. Op deze manier wordt fietscross echt geintegreerd en krijgt het wellicht de aandacht die het verdiend.

groeten,

Wim

• elco

Ik denk ook dat ze met bas een hele goeie hebben binnen gehaald.

Er zijn er maar een paar die dit echt zouden kunnen denk ik en daar is bas er zeker 1 van.

• een bestuurs lid

Elco,

Je zegt dat er nog meer mensen zijn die dit zouden kunnen, laat eens horen wie

wij zij ook op zoek naar een trainer.elco schreef:

>

> Ik denk ook dat ze met bas een hele goeie hebben binnen

> gehaald.

> Er zijn er maar een paar die dit echt zouden kunnen denk ik

> en daar is bas er zeker 1 van.

• elco

Roy en mark van leur

Wilco groenendaal

Dat zijn toch de mensen met ervaring van het fietsen en zeker ook wat betreft het trainen denk ik.

Niet gezegt dat ze het willen doen natuurlijk

• Koos

wat ben ik blij dat er weer een landelijke training is ,Bas de Bever is bij 90% van de rijders nog steeds een legende op bmx gebied en ook op down-hill gebied dat hij ons iets kan leren daar mag toch geen twijfel over bestaan,eindelijk eens iets goeds geregeld dat er nog andere goede trainers zouden zijn betwijfel ik ,bijna alle clubs kampen met een tekort aan proffesionele trainers ,de namen die jij noemt zijn misschien nog beschikbaar maar het zijn de laatste strohalmen ,een nieuwe rijdersgarde met trainers die aktief met de sport bezig zijn is magertjes het gat wat gevallen is na de enorme populariteit van begin jaren 80 gaat nu echt wel spelen,als we dan vanuit de k.n.w.u.een positieve opzet voor een gesamelijke training krijgen pak ik die met 2 handen aan