Hey wimpie, neem je dan even dat t-shirt mee ? ik heb hem nog steeds niet
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBas de bever is door de KNWU aangesteld als bondstrainer voor de BMX .
Dit lijkt mij een positieve ontwikkeling, niet alleen voor het nationale team, maar voor alle fietscrossers , die nog wat bij willen leren.
Ik denk dat een rijder als Bas, ons meer kan vertellen, dan andere trainers die zelf niet fietsen, of ie nou wel of niet gediplomeerd is, maakt mij eigenlijk niets uit.
Ik zou zeggen, KNWU , ga zo door met luisteren naar de rijders! Dit resulteert nu al in : trainingsdagen voor iedereen, Supercross tijdens AK's, een BMX bondstrainer. Prima. Op deze manier wordt fietscross echt geintegreerd en krijgt het wellicht de aandacht die het verdiend.
groeten,
Wim
wat ben ik blij dat er weer een landelijke training is ,Bas de Bever is bij 90% van de rijders nog steeds een legende op bmx gebied en ook op down-hill gebied dat hij ons iets kan leren daar mag toch geen twijfel over bestaan,eindelijk eens iets goeds geregeld dat er nog andere goede trainers zouden zijn betwijfel ik ,bijna alle clubs kampen met een tekort aan proffesionele trainers ,de namen die jij noemt zijn misschien nog beschikbaar maar het zijn de laatste strohalmen ,een nieuwe rijdersgarde met trainers die aktief met de sport bezig zijn is magertjes het gat wat gevallen is na de enorme populariteit van begin jaren 80 gaat nu echt wel spelen,als we dan vanuit de k.n.w.u.een positieve opzet voor een gesamelijke training krijgen pak ik die met 2 handen aan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?