Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie gaat er mee naar Zwitserland

• Remon Brink

Wie wil er met Jowi en Mij mee naar Zwitserland.

We gaan met het busje van de fam Olthoff en we hebben nog 1 misschien wel 2 plaatjes over. Dan kunnen we de kosten delen.

Liefst zoeken we iemand van rond de 17 18 met rijbewijs dat is het handigst kun je ook mooi een stukje rijdne. We kamperen altijd bij de baan in een tent(je). in mijn tentje is eventueel ook nog wel een plekje over.

Ook dames zijn natuurlijk welkom geen enkel probleem.

Wie mee wil we horen het graag mail naar:

Remonbrink@hotmail.com of naar

jowibmx1@hotmail.com

• Nico v.Dartel

Als het naar Echichens is wil ik wel mee.

Eventueel wil ik zelf de auto meenemen. Er zijn altijd vrijwilligers bij ons in de club om mee te gaan.

Wanneer wil je dit gaan doen? Vorig jaar ben ik in het Paasweekend geweest.

• Anita

Hé Remon

Wanneer wil je gaan dan? Enne…zou dat wel zo'n goed idee zijn in dat tentje van je.. nou, als ik mee zou gaan…dan toch maar in mijn eigen tentje.

Enne..hopelijk heb ik over een weekje of 3 mijn rijbewijs!

Groetjes Anita

• Remon Brink

Ik bedoel mee naar de Ek rondes die daar gehouden worden dan he mensen.

En eigen tentje is ook zeer ok hoor anita. scheelt boel praatjes he.

• Paul Sloesen

Ach, ga je naar 2 Europa Cups… Wordt er alleen maar over je gepraat daarna..

Iets over dienbladen en de vrouw van Tulach.

Dus pas op Anita, je komt niet van de praatjes af!

• Nico v.Dartel

ach Paul

wees blij dat ze over de rest niet praten, al die dingen die je vergeten bent

en geef toe, zo'n europa cups zijn altijd de moeite, die eerste 2 in Denemarken ga ik toch zeker rijden.

Over Winterthur twijfel ik nog een beetje. Ik ben er al geweest, best leuke wedstrijd, maar pas op dat ze je niet over de eerste bocht kegelen want dan kom je in de laatste bocht terecht. Is sneller zou je zeggen, maar mag dus blijkbaar niet volgens de regels…

Baantje was netjes in orde, enige lastige bult was de tripple na de eerste bocht.

Nico

• Remon Brink

Even zonder gekheid mensen

We hebben nog 2 plaatsen naar Zwitserland en we willen graag een vol busje hebben dan kost het ook niet zoveel geld dat weekend.

Je moet voor 30 maart inschrijven dus als je mee wil laat het ons weten

Remon

• loessie

hahaha wil je wel he, als er een meissie mee gaat!! hihihihhi

• loessie

wanneer is de wedstrijd dan?? Want ik moet stage lopen!!!

he remon was jij het op die enne site!!?? hihihhihi

• elco

Remon ik zit te denken om ook te gaan en als de kosten gedrukt kunnen worden is dat altijd mooi toch.

Moet het ff navragen bij het thuis front of ik “mag”.