Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Super AK

• hans zweverink

Ik ben nog op zoek naar 5 adressen,

Wie kan mij die doormailen, hans.zweverink@hetnet.nl

Rick Jacobs

Arjan Kolvoort

Iwan brink

Diana Klaver

Martijn Jaspers

Bij deze zijn ook alle Elite en junior rijders uitgenodigd voor de super AK.De geplaatste rijders worden persoonlijk uitgenodigd.

Mocht je de richtlijnen en spelregels toegemailt willen hebben mail mij dan ook even.

Veel plezier en succes tijdens deze wedstrijden en laat de afdelingen ook eens zien wat fietscross is.

Hans Zweverink

• Diana Klaver

Mijn adres is al per mail aan Hans doorgegeven.

• Arjan Grooters

Wat is je e-mailadres Hans?

Groeten Arjan

• Bo Kleinhesselink

moet je op hans zijn naam klikken arjan

• Arjan Grooters

OK thanx!

• hans zweverink

Bedankt voor jullie medewerking, ik heb ze nu allemaal.

De elite en junioren worden niet persoonlijk aangeschreven, ze mogen allemaal nl meedoen.

Dus grijp jullie kans en kom naar de super AK

Het is geen competitie wedstrijd, het zijn 3 op zich staande wedstrijden.

groeten

• Franky from Holland

Is nu de definitieve indeling van wie wel en wie niet mee mag doen aan deze wedstrijden.Ik heb hier en daar begrepen dat er toch misverstanden over zijn, en is er voor sommige rijders een dispensatie aan te vragen, en bij wie moeten ze zich dan melden.

• Hans Zweverink

Nee er is geen dispenstie aan te vragen, maar als ze bij jou in de afdeling fietsen en je bent 15 + dan mag je het proberen

Duidelijk franky!

groetjes hans

• Paul Sloesen

Hans, even een theorie vraag: iemand die vorig jaar Elite reed en dit jaar sportklasse, mag die ook gewoon meedoen? Ongeacht zijn klassering vorig jaar dan. Want deze rijder, als we de regels in acht nemen, is én geen elite én eindigde vorig jaar niet bij de eerste 8 van de sportklasse.

In afwachting Uwer antwoord, Paul

• Hans Zweverink

prima Paul, je geeft zelf het antwoordt al

dus geen elite dit jaar,

niet bijde eerste 8,

dus geen geklasseerde rijder, hij heeft voor de sportklasse gekozen om het wat rustiger aan te doen.

Wel mag hij meedoen als de wedstrijd bij hem in de afdeling is

Duidelijk zo Paultje

Jij rijdt toch geen sport klasse he dit jaar?