Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Judith Beentjes

• Wim Dijk

Karine Chambonneau, French Elite women rider, stuurde mij een e-mail, ze is op zoek naar : Judith BEENTJES.('' I think she moved near Valkenswaard but I don't have her new adress. I thought maybe you could help me out. I already asked Karin Laupsien from bmxbible and Christian Van De Groenendaal and they don't really know.'')

Als iemand het adres weet, zou je het dan naar mij willen mailen?

Bedankt

Wim Dijk

• Hans van Wijk

Wim,

De laatste keer dat ik haar vader sprak gingen ze net verhuizen van OudBeijerland naar Engelen (vlak boven Den Bosch).

In het telefoonboek kan ik echter niets vinden

Hans

• 4130

als die chamboneau nou eens bij haar franse collega fietscrossers ,mannelijk, gaat informeren dan moet ze een heel stuk verder komen.

• meta

ja Judith is inderdaad verhuist. Ze woont vlakbij valkenswaard en heeft zelfs haar paard gestald tegenover de fietscrossbaan. Mijn zus heeft nog regelmatig contact met haar. Misschien als je mij het emailadress van chamboneau geeft dan kan ik haar de rest van de gegevens mailen..

Groetjes, Meta