Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Super AK 1: de reacties

• Paul Sloesen

Net thuis van de eerste Super AK in Nunspeet, vraag ik me af wat iedereen van dit concept vindt.

Ikzelf vond het een bijzonder geslaagde wedstrijdvorm. Er waren een deelnemer of 40-45, waaronder toch een stuk of 8 Elite rijders. De finale ritten (incl. kwart en halve) waren spannend en mooi om te zien. Een goed promotie voor de sport dus.

Commentaar of jullie meninegen graag.

De groeten, Paul Sloesen

• Bami

hey sloesen dus je hebt die ford toch wel uit het grind gekregen haha ik vond het ok wel geslaagd

gr

• Dennis Wissink

Heb een leuke dag gehad. Veel rondjes gedaan. Al vroeg in het seizoen met de mannen en vrouwen uit het hele land “ge-raced”. Er werd hard gestreden. Het is goed voor de sport om dat te laten zien aan de kids en spectators in de afdelingen.

• Bo Kleinhesselink

heerlijke wedstrijd al denk ik niet dat iemand meer rondjes dan mij heeft gereden. geweldige wedstrijd indeling met nieuwe rijders elke keer.

volgend jaar moeten er gewoon 6 aparte races ervoor komen!

• Paul Sloesen

Dat ben ik 2 keer met je eens Bo. Ik al moe zijn van 10 rondjes, jij hebt er ongeveer 16 of 17 gereden?? Ben trots op je.

En er moeten volgend jaar zeker 3 of 6 super AK's komen. Is gewoon leuk. En dan maakt het mij weinig uit wat voor een baan het is. Vond het wel leuk om te zien dat er van de baan sinds de Nk in 1990 (??) toen ik er ook had gefietst, maar liefst 2 bulten waren veranderd of nieuw erbij gekomen.

Veelplezier in Zoetermeer… In Made ben ik er ook weer.

Paul

• Remon Brink

zijn er eregns uitslagen van super ak 2?

• Jos

De laatste 3 weet ik niet zeker

1. Jurg Meijer

2. Dennis Wissink

3. Harm van Brussel

4. Sander Bisseling

5. Edwin Heemskerk

6. Xander Martina ?

7. Ewoud Stam ?

8. Bo Klein Hesselink ?

• Bo Kleinhesselink

neenee ikke niet Jos.