Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

EK ronde Valkenswaard

• Newby, M.

Hallo,

Ik train nu een paar maanden op een 20 inch en het gaat redelijk, dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om aan de EK ronde in Valkenswaard mee te doen.

Kan iemand mij vertellen wat de mogelijkheden zijn om in Valkenswaard mee te doen met een dagkaart in de klasse 20 inch voor 40+?

Gr.,

Newby.

• prikbordfan

Je kan alleen meedoen met een Jeugd A licentie of een andere A licentie en moet ook nog op tijd via de bond inschrijven, dus informeer bij een vereniging bij jou in de buurt voor en licentie en dan razendsnel nar de knwu zodat je mee kan doen in het laatste weekend van mei .

• prikbordfan

ik heb een B lecentie dus mag ik niet mee doen

• Paul Sloesen

Ten eerste: je kan niet met een dagkaart meedoen in Valkenswaard. Je moet hier een licentie voor hebben waarmee je ook NK's kan rijden (volgens mij een A-licentie).

Ten tweede: 20 inch en 40+…. dat komt niet vaak voor. Bij de 20 inch heb je de men 19+ (in Nederland sportklasse genoemd) klasse. Je hebt wel cruisers 40+.

Ik hoop dat het nu iets duidelijker is. De groeten, Paul sloesen

• Bert

Jeugd t/m 14 jaar heeft een A licentie nodig om mee te doen aan de EK.

Vanaf 15 jaar is een B licentie voldoende voor Fietscross.

Bekijk deze tabel : http://www.bmxwest.nl/docu/knwu-licenties-2003.pdf

Bert

• Remon Brink

Ik las een paar bedragen voor de camping. Die waren niet gering

50 euro voor een heel weekend. Klopt dit want dit is wel erg veel??

Remon

• Bo Kleinhesselink

lekker duur of niet remon. net als in zwitserland. 20 zwitserse franken voor een tentje! en 50 voor een caravan.

• toeschouwer

Duur toch niet zeker 50 euro voor 3 nachten voor 1 caravan en auto en 1 tentje incl stroom en douches en entertainment. 35 euro voor 2 nachten !!!!!! voor meer info liondor.nl/ek

• Remon Brink

Nou met een tentje in zwitserland een heel weekend voor 20 zwitserse frank kan nog wel. 13 euro is dat als ik op internet goed gerekend heb. En ook daar is waarschijnlijk wel een douche aanwezig.

Maar 50 euro voor mijn tentje en de auto in valkenswaard vind ik onwijs veel geld hoor. juist wel duur

Remon

• Bo Kleinhesselink

van de site van Winterthur:

The shower-room is open from 19.00 to 21.00 h on Friday and Saturday. On Sunday the showers are open from 15.00 to 17.00 h.

zal lekker druk worden daar binnen, gezellig dusssss