Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hellllllllllllllllubbp

• kaatje

Heyyy ik doe nu straatbmxen maar ik weet niet hoe ik omhoog moet komen:S helllup!!someone???

• meta

Ik zou zeggen, kijk op www.fietscross.startpagina.nl naar de dichtstbijzijnde club en bel ze even om te vragen wanneer ze trainen zodat je een keer kunt gaan kijken.

Anders kun je ook bij de knwu, www.knwu.nl kijken waar een club bij jou in de buurt zit. (Kijk hier onder “verenigingen” dan bij jouw regio etc.)

succes! We hopen er gauw een verse bmx-er bij te hebben!

Groetjes, Meta

• edward

omhoog komen??

je bedoelt denk ik bunny-hoppen (springen)?

check de site HTTP://www.bmxtrix.com en daar staat het allemaal uitgelegd.

bunny-hoppen is niet iets wat je zo leerd ik ben er ook al weer keilang mee bezich!

blijf volhouden!

gr ed

• Kaatje

ey Ed de site doet ut nniet"S weet je misgien iets andersz qua site hihi

• edward

bij mij doet ie het prima!

ik weet niet of er nog andere sites zijn die zo uitgebreid zijn qua trix en stuff…

• dewietjuhh

Heyyy Kaatjuh,

ik weet niet of je wel eens van de bunny hop hebt gehoord maar sojah dan das ut begin! en als je dat doet dan moet je als ut waruh naar voruh hanguh en dan komt als ut goed is je bmx van de grond maar edward heeft gelyk duurt wel een tydjuh voor je ut eindelyk onder de knie hebt:( maar keep trying!!!

Doeiiigg dewietjuh