Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

e.k. inschrijving

• peter

krijg je een bevestiging als je je heb ingeschreven voor de e.k. valkenswaard via de post…?

of ken je ergens lezen of je ben ingeschreve of wat?

mvg peter

• Bo Kleinhesselink

jep die krijg je zeker samen met een lijst van andere ingeschreven rijders van NL

• peter

dan ga k er maar achteraan…

en bo bedankt:dBo Kleinhesselink schreef:

>

> jep die krijg je zeker samen met een lijst van andere

> ingeschreven rijders van NL

• Remon

Die bevestiging van valkesnwaard komt pas over een aantal weken want de inschrijving is nog niet gesloten

Remon

• CJ

TIP:

Bel effe naar Annieka v/d Boogaard bij de KNWU (of mailen: annieka@knwu.nl) en daar kun je vragen over inschrijvingen kwijt, dus ook als je bevestiging van je inschrijving wilt.

• Jake

Hoi,

Weet iemand toevallig of je je al online kan inschrijven op de KNWU sait, of wanneer ze verwachten dat ie werkt.

• Paul Sloesen

Is volgens mij nog steeds niet mogelijk. Maar je hebt maar tot de 27e de tijd om je in te schrijven, dus stuur maar snel een briefje.

Hoe moeilijk kan het trouwens zijn om zoiets goed te laten verlopen??

• Bo Kleinhesselink

hij doet het wel hoor paul

• Paul Sloesen

Maar nu is het te laat…

Heb alles al per brief verstuurd, ik was de teleurstellingen dat het weer niet werkte een beetje moe :)

• elco

Bo je kan op die inschrijf knop drukken wat je wilt maar er gebeurd niks hoor.

Ik las ook zoiets van dat je moet gaan betalen om je in te schrijven via internet iets van 1 euro of zo.