Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Euro rondes Zwitserland

• Wim Dijk

Hoe waren de Europesche rondes in Zwitserland, zijn er ergens challenge klasse uitslagen?

Hoe verging het de Hollandse Elite Men en Women? tot hoever ziijn jullie gekomen?

stuur je verhalen/foto's maar op

groeten,

Wim

• monique v.d boom

Zelf ben ik niet in Zwitserland geweest, maar ook ik was benieuwd naar de uitslagen.. Deze zijn allemaal te vinden op www.schijfbmx.nl. Hoop je hiermee geholpen te hebben. Groeten Monique v.d Boom

• Michel Baars

Onder ‘nieuws’ staan de uitslagen en de standen in een PDF-file.

Bij ‘verslagen’ staat een verslag van de Schijf BMX rijders en diverse foto's en filmfragmenten van de races.

Veel plezier.

Michel Baars, webmaster

• Nico

verslag staat op www.bmx2000.be met enkele foto, meerdere fotos volgen

• Johnny

Geweldige resultaten van Ivo v.d Putten…goede resultaten van overige Eliten en Junioren waren er niet….

• Bo Kleinhesselink

Sander Bisseling deed het ook goed tot zijn trapper afbrak in de finale op zondag.

• Remon Brink

Hallo,

Niet helemaal waar.

De junior rijders waren erg goed. Ook Sander Bisseling reed erg sterk en had gewoon pech op zondag. HIj hoorde zeker bij de snelste 5 rijders van het weekend wat ook voor ivo geld overigens.

Daarnaast was Martina na een val uitgeschakeld zondag en reed Bart Mol een geweldige finale (4e)

De Elite haalde helaas niet de finale. Dat zien we in valkenswaard vast anders, maar deze groep is dit jaar super sterk. 60 deelnemers waren er volgens mij waarvan er maar heel weinig meededen die niet op een van de rondes de finale kon halen. Het eerste stuk van onze elite rijders op de baan in Winterthur was helaas te langzaam, maar die finaleplekken komen er zeker aan. Gelukkig zien we in de breedte weer meer goede elite-rijders uit Nederland dit jaar. En veel goede junior rijders dus er is zeker hoop voor de toekomst

Remon

• Karel

Hij ook al ?

• Bo Kleinhesselink

?