Dennis, vraag heb jij wel eens een kombocht aangelegd.

En weet jij net als mij dat er niet veel vrijwilligers te vinden zijn,die bijna elke dag op de crossbaan te vinden zijn. (deze mensen zijn zeldzaam)

Dan snap je wel dat deze mensen ook wel wat anders te doen hebben om alleen maar aan de kombochten te werken. (clubhuis en jurygebouw bijhouden, gras maaien in en rondom de baan, baan bijhouden (veranderingen enz), schilderen, onkruid wieden, trainingen geven, enz)

Sommige clubs hebben ook geen geld en grond (ruimte) om de baan echt anders te maken. Maar ze proberen wel een elk jaar veranderingen aan te brengen.

Ik snap ook wel dat er sommige bochten moet worden aangepast om de snelheid er in te houden. Maar je doelt nu wel echt op 1 club. En ik vind dat ze dit niet verdienen. Deze club heeft altijd een van de snelst en goedlopende wedstrijden van heel het land. En om dan een beetje te gaan lopen zeuren over kombochten.

(lijkt wel of je niet heb gewonnen)

Ik weet niet hoor; maar deze vrijwilligers lezen ook deze site, en hoe denk je dat dit berichtje dan overkomt. Je schrijft wel dat je het niet zo bedoelt, maar ik kan je vertellen ; het komt wel zo over bij deze vrijwilligers.

Je kan bijvoorbeeld ook melden, dat de wedstrijd goed was georganiseerd (liep flot, EHBO was allert, rondom de baan goed verzorgt, weet ik veel ) maar dat ze misschien volgend jaar wat aan de kombochten kunnen proberen te verbreden/verhogen, zodat de snelheid nog hoger kan worden.

Ik zelf vond je berichtje gewoon wat hard, ik zeg niet dat je niet gelijk heb omtrent de kombochten, maar dat je het gewoon anders had moeten brengen.