Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

poll

• elco

Je kunt veel beter de mannen op tijd laten rijden 1 man in de baan.

Zo weet je wie de snelste is van de dag en op die baan.

Als je over het verloop van het NK jaar gaat kijken zit er toch enige vervuiling in de eindstand.

Als je de mannen nou op de zondag van de NK na de training en voor aanvang van de wedstrijd op tijd laat rijden weet je wie er op dat moment het sterkst is.

En als je deze persoon dan ook een beloning daarvoor geeft b.v. het mogen kiezen van zijn start plek over de hele dag ( dit kan wel eens van belang zijn op somige banen ) dan kunnen de race's nog spannender worden denk ik.

Dit systeem gebruikten ze ook op de ABA worlds in kettering Ohio in 2001.

Voor het publiek is dit ook mooi om naar te kijken want zo kun je per rijder zijn bewegingen zien die anders weg vallen tussen de massa ( b.v. joost ).

• Remon Brink

Hallo,

Fietscross is nu eenmaal niet alleen over een baan hard fietsen, maar is nu eenmaal met 8 man tegelijk zo snel mogelijk van start naar finish. Als je alleen rijdt meet je niet wie de beste Elite rijder van Nederland is want ook dat rijden met 8 man tegelijk is een facet van de BMX. En is degene die de beste mix tussen de verschillende facetten heeft ook niet de beste rijder?

Remon

• Nico

compleet mee eens Remon

• Jake

Mijn veto gaat uit naar: Rob van den Wildenberg

Reden: Er is geen andere Nederlandse (misschien wel Europese) rijder die met zo'n slechte starts toch nog bij de eerste 3 kan eindigen. ( sorry Rob ;-) )

Moet je nagaan als Rob een keertje een goede start heeft.

Bovendien is zijn stijl super smooth en erg gaaf om vanaf de kant te zien.

Ik vraag me af hoe ver hij het zou schoppen als hij Full Prof zou gaan.

mzzl.

Jake

• Niels

Rob rijd echt ook super snel maar zo slecht is zijn start nu tog ook weer niet,??en zen stijl is inderdaad supermooi om te zien soms snap ik niet hoe hij met zooon snelheid over bepaalde hindernissen gaat is echt mooi om te zien!!!

• meta

volgens mij heeft er iemand niet helemaal verstand van bmx….

• meta

hey, vergeet Rob v.d. Wildenberg niet he!

• Paul Sloesen

Tiny L schreef:

>

> Paul Sloesen Rules the Elite Class !

Nou Tiny L, bedankt voor je steun. Maar ik moet je toch teleurstellen: er zijn er een paar (zo ongeveer 15 andere Nederlandse Elite-men rijders op het moment) die ietsjes sneller zijn dan mij. Maar ik ben nu wel benieuwd wie mijn ene supporter is.

Verder ben ik het met Remon eens. En het is dan weer afhankelijk van de baan waarop gereden wordt wie het beste is. Rob is wel degelijk zeer snel, maar slechte starts horen nou eenmaal bij fietscross, net als uit je click gaan na de start en blessures.

We hebben in Nederland nou eenmaal een zeer brede top met misschien wel 8 vrij aan elkaar gewaagde rijders. En de beste wordt aan het eind van het kampioen. Maar 1 ding weet ik wel 100% zeker: ik ben het niet :)

De groeten, Paul Sloesen

• bami

paul en remon misschien moet je gewoon een aantal punten op schrijven bijvoorbeeld

bochten techniek

start

snelheid

baan techniek

en dan iedereen om en om te laten rijden en dan te gaan beoordelen en wie de meeste punten heeft is dan uiteindelijk de beste elite rijder van nederland

de groeten bami

• Hans Zweverink

Misschien kunnen we iets naar Jelmer mailen.

hij beheert deze site en kan hij er een pol van maken. Misschien kan hij aangeven hoe hij dat gehad had willen hebben.

Verder groeit Arno kanis bij mij aardig na Heilo en Haaksbergen AK

voor de rest zitten ze inderdaad allemaal kort bij elkaar.

Ook de Wilde schat ik toch zeker tot de nr 1 en wat dacht je van Bas de B hij schijn nog aardig hard over de baan te zuizen op z'n 26'' fietsje