Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bmx babe

• bmxer

wie wordt de bmx babe van het jaar?

zeg het en maak een kans om met haar uit te gaan!

wie wordt het in haaksbergen?

• loessie

waar gaat dit nou weer over!!

jeetje…………….

moeten ze natuurlijk wel vrijgezel, en dat wordt lastig zoeken!!

groetjes

• bmxit

Natalja Busschers –>is hott

• bami

hey niels valt niet op dat jij dat getypt hebt hoor bmxit

• haha

natalja???? lelijk ding

• -

Hoi Loessie,

Ben dan wel niet vrijgezel, maar dat wil toch niet zeggen dat we niet

uit kunnen gaan, met zijn drietjes. Hebben we deze poll absoluut niet voor nodig,

toch?!?

Waar en wanneer gaan we? We daten wel ff in Hookmountain.

• bami

lars hoe durf jij natalja lelijk te noemen probeer jij nou maar eerst joyce seesing te scoren pas maar wel op dat ze je niet in je gezicht roggelt

• BMXfreak

He streepje we weten ook wel dat jij JAKE bent!!! Dat zie je toch aan je provider. Niemand heeft de provider die jij hebt copaco of zoiets!!!

• BMXfreak

He Loessie,

Maakt ons niet uit of je vrijgezel bent of niet!! WNW WND is ons motto!! (wat niet weet wat niet deert). Dus wij gaan lekker stappen. Wij vinden jou in ieder geval de leukste!! Welke jongen van de BMX heeft jouw voorkeur!!

• Jake

He Freaky,

Ja, klopt dat was ik. Waarschijnlijk iets aan de instellingen gewijzigt toen ik mijn cookie trommel heb geleegd.

Maar dat is dan bij deze weer hersteld.

He Loes, je dacht zeker dat je er weer een stille aanbidder bij had. Sorry dat ik je teleur moet stellen. Maar onze BMX freak is misschien een optie?! lol