Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stappen met alle BMXers van Nederland!!

• BMX ers

Hallo,

Wij vinden dat het eens tijd wordt dat we met een hoop Nederlandse BMXers ergens in Nederland gaan stappen. We moeten dit in een weekend doen wanneer er geen wedstrijden zijn. Heeft iemand een idee wanneer we dit kunnen doen en waar (midden van het land of zo). Misschien is het ook gezellig als dan een stel Belgen meegaan.

Groeten BMX ers

• bami

Midden in het seizoen!!!!!!!!

• +_+

24mei?

• Jake

Is de EK in Valkenswaard slimmeke.

• Arjan

Kunnen we dan niet met z´n allen in Valkenswaard gaan stappen? Ik bedoel. dan zijn we er toch allemaal..

Arjan

• meta

haha.. ja Arjan, maar ik denk dat er toch ook nog een heel aantal rijders zijn die zich serieus voor de wedstrijd willen voorbereiden. Maar diegenen die dat niet nodig vinden kunnen natuurlijk altijd op stap gaan in valkenswaard.

Het lastige is dat wanneer wij geen of een minder belangrijke wedstrijd hebben, de belgen weer wel serieus moeten fietsen. Dus met de belgen wordt het lastig en zullen we tot de zomervakantie moeten wachten denk ik…..

Groetjes, Meta

• Nico

zijn er nog belgen die serieus fietsen dan? :o)

• meta

nou ja, nico.. bij wijze van spreken dan. :-))

Noem maar een datum… en een suggestie voor de plaatst?!

• loessie

Lijk me gezelli, afgelopen weekend was het ook weer bere gezelli alleen ik voelde me wel een beetje gaar!! hihihihi

• loessie

he nico, had je gemist van het weekend!!

jij bent toch altijd, serieus met je sport bezig?? hihihihihihhi