Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wij zijn ook BMXers

• Flatlander

Al een paar keer heb ik in dit forum kreten zien staan als: “wij zij bmxers, geen freestylers” en “bmx graag, geen freestyle”. Dit is vooral zo bij de de posts van de Freakzcrew en Dewietjuhh. Ik ben het met jullie eens dat ze beide zeer irritant zijn en dat de Freakz site @!#$ is maar mijn punt is als volgt: Freestyle BMX is ook BMX! Freestyle BMXers xijn ook BMXers! Freestyle is geen sport, het is een tak van een sport, zo heb je ook freestyle snowboarden, freestyle skieen en tegenwoordig ook freestyle voetbal en basketball. Wat ik hier mee wil zeggen is dat wij, de freestyle BMXers (of ook gewoon BMXers), hier ook recht het hebben om een discussie te voeren over onze sport zonder meteen afgezeken te worden.

Hopende u hiermee voldoende de les gelezen te hebben groet ik u

PS. eigenlijk zijn we allemaal maar een stel gekken op kleine fietsjes

• Websaaitwimpie

eindelijk eens een normale flatlander die tenminste geen TMF taal gebruikt, Ik zou zeggen , beste freestyler,

kom eens op een KNWU wedstrijd en laat je kunstjes zien, dan staat vast iedereen met z'n mond vol tanden en mag je vast wel meepraten op dit forum.

• Flatlander

Nou, dat zal ik maar niet doen want ik denk dat ik niemand met zijn mond vol tanden kan laten staan. Toch goed te horen dat de boodschap duidelijk was.

En over de TMF taal, zo praat ik in het dagelijks leven wel (hoewel ik een hekel heb aan TMF en alles en iedereen die er iets mee te meken heeft), Maar ik heb op school gezeten dus ik kan ook nog ABN spreken.

• Hans Zweverink

Zijn er ooknog van die freestylers in de buurt van Doetinchem te vinden Flatlander.

Weet je dat toevallig.

Misschien kunnen we eens kennis met elkaar maken en eens horen wat jullie kunnen, doen, nodig hebben etc.

groeten Hans

• Flatlander

Geen idee, vast wel maar ik weet niet hoe je met ze in contact kunt komen