Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Val van Norris

• Een toeschouwer

Vandaag is Norris Martina heel hard gevallen op het NK in Haaksbergen. Kan voorlopig even niet fietsen. Wie weet zijn adres, kunnen we allemaal een kaartje sturen.

• bami

Goed idee!! Wat heeft hij eigenlijk ik heb alleen gezien dat zijn schouder heel dik was?

• bami

Hoe is het trouwens met Martijn Jaspers hij was toch ook heel hard gevallen het leek of hij zijn sleutelbeen had gebroken???

• Hans van Wijk

Volgens mij;

Berliozstraat 15 E 3816VL Amersfoort

Hans

• Bert van der Linde

Martijn Jaspers heeft zijn sleutelbeen gebroken.

Bert van der Linde

• Bo Kleinhesselink

Norris heb ik na de wedstrijd in Haaksbergen nog gesproken bij de baan, hij liep net de kantine in om friet te halen en volgens mij heeft hij zijn schouder kap gescheurt. weekje of 5 volgens hem, dan kan ie weer fietsen

• Anita

en zijn heup gekneusd en een bloedinkje in zijn nier…

• Brigitte Verkuijl

Norris zijn adres is: Erasmusstraat 4, 3822 BE Amersfoort en niet zo als eerder vermeld. Vlg. mij heeft hij het scharnierpunt dat aan zijn sleutelbeen zit gebroken en zijn daar ook de banden gescheurd.

Tevens heeft Jasper Verkuijl zijn schouderkapsel verrekt, dus die gaat ook niet in Valkenswaard fietsen.

• Niels

ow beterschap Jasper