ik rijdt tijdens de n.k. bij junior men en dan heb je zwart nummerbord maar tijdens de e.k. rijdt k challenge klasse welke kleur moet ik dan hebben?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk hoorde pas tijdens een wedstrijd dat je in Valkenswaard met je UCI nummer op je bord moet rijden, weet iemand of dit sowieso wel waar is en welk nummer dit is ? Of mag je gewoon met je KNWU nummer rijden? Het lijkt me wel handig om te weten omdat er destijds ook bij gezegd werd, dat er geen nummerplaten uitgedeeld worden bij de inschrijving.
Hallo,
Je moet inderdaad rijden met je internationale nummer. VOor de challenge klassen wit bord met zwarte cijfers en voor elite en junior net al sin Nederland. En de cruisers rood natuurlijk en de dames blauw zoals we gewend zijn.
De nummers zijn bekend die staan volgens mij op de site van kampen. daar staat een lijst van iedereen die meedoet en daar staat je startnummer voor. Moet je daar maar even kijken
En helaas zijn er deze keer geen nummerborden beschikbaar heb ik begrepen dus ook dat moet je zelf regelen.
Remon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?