Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleur nummerbord e.k.

• anoniem

ik rijdt tijdens de n.k. bij junior men en dan heb je zwart nummerbord maar tijdens de e.k. rijdt k challenge klasse welke kleur moet ik dan hebben?

• bami

ja dat is eigelijk ook mijn vraag!!!

• Paul Sloesen

Een wit bord met zwarte cijfers, hetzelfde als alle challenge klassen voor de jongens en mannen.

• Bo Kleinhesselink

rijdt jij ook bami? en geen junior ?

• anoniem

bedankt paul

had k nog een vraagje voor paul jij traint tog in tegelen?

is die baan open in de zomer vakantie gewoon normale trainingsavonden ofnie?

k ben namelijk in de buurt als k op vakantie ben:)

ik lees het van de week wel……..gegroet

• Websaaitwimpie

Ik hoorde pas tijdens een wedstrijd dat je in Valkenswaard met je UCI nummer op je bord moet rijden, weet iemand of dit sowieso wel waar is en welk nummer dit is ? Of mag je gewoon met je KNWU nummer rijden? Het lijkt me wel handig om te weten omdat er destijds ook bij gezegd werd, dat er geen nummerplaten uitgedeeld worden bij de inschrijving.

• meta

denk dat Paul misschien wel wil weten tegen wie hij het heeft.. “anoniem” ..

Misschien gewoon even je naam erbij zetten.

• Paul Sloesen

Als jij je naam opgeeft wil ik wel antwoorden……

Geen idee hoe lang er door getraind wordt. Vraag het over een maand nog maar eens, maar dan wel je naam erbij.

• Remon Brink

Hallo,

Je moet inderdaad rijden met je internationale nummer. VOor de challenge klassen wit bord met zwarte cijfers en voor elite en junior net al sin Nederland. En de cruisers rood natuurlijk en de dames blauw zoals we gewend zijn.

De nummers zijn bekend die staan volgens mij op de site van kampen. daar staat een lijst van iedereen die meedoet en daar staat je startnummer voor. Moet je daar maar even kijken

En helaas zijn er deze keer geen nummerborden beschikbaar heb ik begrepen dus ook dat moet je zelf regelen.

Remon

• bami

ik rij 17/18