Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Komen de westerlingen????????

• Hans Zweverink

Jullie weten het allemaal, as zondag 1 juni AK Doetinchem en jullie zijn natuurlijk ook uiytgenodigd.

Hopenlijk blijft het zulk mooi weer, en hebben we dus mooie snelle wedstrijden.

Nieuwschierig, en wie niet, kom en schrijf je voor 10.15 in voor de openklasse. Kosten 3 euro en daar hoef je het niet voor te laten.

groeten Mr Scramble

• Niels

en hoe was het geweest mooie wedstryd???

• Bo Kleinhesselink

ik vond et wel vet, ben alleen gevallen in de open finale. edje reed niet door :P, waarom was je d'r niet niels, je bent toch in haaksbergen………

• Paul Sloesen

Ik hoorde dat het kratje bier nog staat….. Tja, te weinig bierdrinkende crossers zeker die goed kunnen springen… :)

• Niels

wou het de komende weken wat rustiger aan doen met men rug!

• Hans Zweverink

Maar wat vonden diegene ervan die wel geweest zijn.

Wat moet er aangepast worden volgens de rijders en wat is cool en moet blijven.

Geef jullie visie maar eens als rijders, en natuurlijk wel met naam natuurlijk.

Hetzelfde geld natuurlijk voor het publiek, was het allemaal goed te volgen.

Tja dat de lijsten niet goed waren kunnen we als club natuurlijk niets aan doen en dat het daardoor langer duurde en dat de rijders daardoor te lang in ons nog onoverdekte parc-ferme moesten blijven wachten was natuurlijk ook minder.

Maar we hebben ze voorzien van water etc.

Dus mensen we zijn benieuwd

groeten Hans Zweverink

• bmxer

mooie baan alleen de 2e bult loopt een beetje te stijl af en de 7dubbele loopt nog niet zo mooi 2e stuk is wel mooi.

• lars

ik vind dat in het wasboord de middelste bult eruit moet zodat je 2 triples hebt

• bami

echt niet lars die 7 bulten zijn echt vet hoe meer van die bulten hoe beter maar als de rest van de baan nog wat bijgewerkt wordt dan is het een top baan!

• jeroen peters

kvin die zeven bulten eg KL#*%$^!!