Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

A.K.

• bmx-er

Zondag een a.k. gefietst in Schijndel mooie baan. Op deze pagina is de laatste tijd veel reclame gemaakt over Schijndel, dat alles super is. Ik hoop dat ze met de N.K. toch meer aandacht geven aan de wedstrijdt en de juiste mensen op de correcte plaats zetten.Schijndel heeft aanegeven dat ze geen hulp van andere clubs nodig hebben, dan denk ik dat de laatste N.K. een avond wedstrijdt zal worden, zeker met het vooruit zicht dat er een grote feest tent zal staan.

• Dienblad

Aha, een lichtcross…..

Gezellig!

Ik weet niet of je het al door hebt, maar zo ongeveer iedere wedstrijd waar met de computer gewerkt werd liep een enorme vertraging op. Kan het niet misschien daar aan liggen?

De groeten

• bmx-er

Een paar puntjes, het goed begeleiding van de rijders naar het parcferme,het controleren van de start plaatsen, de mensen in de baan op de goede plek en weten wat ze moeten doen als er iets gebeurd.Dat met de computer iets fout gaat dat begrijpen de mensen wel. Zorg ervoor als je gaat zeggen dat alles super is in Schijndel en dat je wel is zal laten zien hoe je een wedstrijdt organiseerd zonder hulp van andere clubs de normale dingen goed voor elkaar heb.

• zonnesteek

Ja er ging toch wel wat fout daar de ehbo sliep en de vlaggers werden maar half gezien en het geluid was al net zo @!#$ als bij bijna elke ak, waarom kan iedere vereniging die een nk draait wel voor goed geluid zorgen. Verder denk ik dat een nk in schijndel geen succes wordt. hopenlijk leren ze wat van de evaluatie van hun ak anders???????????

• 'n fietscrosssport liefhebber

Zo blijkt maar weer dat organiseren samenhangt met eenheid in een vereniging.

Organiseren van feestjes is toch ietwat anders dan een fietscrosswedstrijd organiseren.

Daarbij komt de eenheid van een vereniging duidelijk naar voren en eventuele steun van collega-vereniging.

Dus fietscross is een sport voor gemotiveerde mensen!

• Ben gezeur over Schijndel moe

Geldt ook voor de rijders dat ze gemotiveerd moeten zijn?

En wat heeft motivatie met eenheid te maken?

En wat is er mis mee als een vereniging mensen van andere clubs erbij haalt om de wedstrijd te runnen? Gebeurt overal.

• Een ouder die ook helpt

Groot gelijk hoor, als je het dan zo goed weet kom zelf is een dag mee draaien in de organisatie, dan kan je zien wat er geregeld moet worden, het is natuurlijk heel makkelijk om commetaar te leveren als je dat nog nooit gedaan hebt.

Denk dat jullie blij mogen zijn dat dit soort mensen er nog zijn, want anders blijft er echt helemaal niks over van dat MOOIE FIETSCROSSEN.

Al deze mensen komen om jullie te kunnen laten rijden, heb je daar wel is aan gedacht?????

En als het dan niet klopt, geef deze mensen ook is de kans om het wel goed te doen, of geef deze mensen hulp als je het toch allemaal weet hoe het moet

• Ben gezeur over Schijndel moe

Ik weet het, mijn ouders zijn ook van die mensen die overal meehelpen en zelf heel veel voor de eigen club doen.

Dus laat men nou eindelijk eens op houden met dat gezeur.

• bmx-er

Leg mij eens even uit hoe je deze mensen hulp kunt geven als men zelf aangeeft dat ze geen hulp nodig hebben van andere clubs. En tijd geven aan deze mensen is ook geen probleem, maar ga dan niet roepen dat je de beste club, beste organisatie heb van nederland.

• Remon Brink

Mensen Leef je frustraties toch eens ergens anders uit!!!! Altijd dat gezeur over schijndel hier. Als het je niet bevalt ga je er toch gewoon niet meer heen dan ga je ons daar toch niet het hele jaar mee lastig vallen.

Remon