Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

A.K.

• bmx-er

Remon, op deze pagina is het de bedoeling dat er gepraat wordt over wat er in het fietscross wereld afspeeld. Hier kunnen mensen zijn mening vertellen, om in de toekomst wat van elkaar te leren en het fietscross wereldje zo positief mogelijk met zijn alle naar buiten te laten komen. Als jij vindt dat je hier lastig mee wordt gevallen dan lees je dit gewoon niet en hou je je mening voor je.Er wordt een N.K. gefietst dit is geen verplichting om die te gaan fietsen, maar voor mij wel nodig om in de uitslag voor te komen.

• Paul Sloesen

Mening geven oke, maar moeten dan andere clubs of mensen afgekraakt worden. Toevallig weet ik dater wel mensen van buiten Schijndel mee zullen helpen met de wedstrijd. Net als met de andere NK's.

Ook al ben je het niet eens met de manier van het beleid van een club, los dat dan intern op, roep desnoods ervaren en deskundige buitenstaanders erbij, maar noem je nzelf niet bmx-er op een forum en dan je gal spuien. Als je wil dat men iets met jouw kritiek doet, ben dan ook mans (of vrouws natuurlijk) genoeg om je naam er bij te vermelden.

Hoe jij bezig bent, dat brengt onze sport dus echt niet in een positief daglicht.

De groeten, Paul

• bmx-er

Paul,Het klopt wel wat je zegt om problemen op te lossen dat dit intern of door deskundige buitenstaanders er bij te halen kan, maar hoe moet je dit doen als het bestuur hier op geen enkele manier aan mee wil helpen

• Remon Brink

Dat bedoel ik paul. Er is niets mis mee om op deze pagina te discussieren over hoe een club bestuurd moet worden. Maar wat door onze anonieme opgezet wordt is geen discussie maar zwartmakerij. Ook al zal hij voor 100 procent gelijk hebben dan is dat geen manier om een discussie op te starten.

Dat doe je door een situatie te schetsen zonder dat je daar je mening in verpakt.

Remon

• Een ouder die ook helpt

Oke bmx-er, weet niet of jij zelf bij schijndel rijdt, als dat wel zo is waarom ga je dan niet gewoon bij een andere club bij jullie in de buurt rijden?

Heb je ook geen last meer van het probleem, en trouwens je mag toch een wedstrijd missen bij de NK'S dan rij je toch gewoon niet deze wedstrijd.

En wie weet is alles tijdens de NK zo goed verlopen dat we er nog een voorbeeeld kunnen aan nemen als andere club!!!!!!!

• bmx-er

Als men van een club zelf gaat roepen dat alles super is, en dan blijkt tijdens een wedstrijdt dat dat niet zo is wat een normale zaak is als je een wedstrijdt organiseerd, dan heb je kans dat er een reactie komt over deze uitspraak. Zwart maken van mensen is een ander onder werp, en ook zeker mijn bedoeling niet.

Als je de eerste twee wedstrijden mist door een blesure dan heb je weinig keuze.

• Niels

jazeker want dan tel je nu al niet meer mee bmx-er! en dan heb je denk ook nog maar weinig kans om bovenin de top mee te draaien

• femke

waarom spreeken de meeste hier hun mening uit onder een andere naam!!!???

bmx-er schreef:

>

• bami

ze durven hun naam er niet bij te zetten (slapjes)

• femke

dat d8 ik al…