Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NK huldiging

• Hans Zweverink

Ja we kijken alweer vooruit.

Is het al bekend hoe, waar en wanneer we de huldiging gaan doen van de komende NK wedstrijden.

Er zijn al wat ideeen geoperd, maar hoor nog geen reaktie, voorstellen of alternatieven.

Toch niet weer alles op het laatste moment!!!

wie weet het???

groeten HAns Z

• Paul Sloesen

Ergens op een zaterdag met daarna een groot feest voor de crossers???

• Bo Kleinhesselink

Ja een vette after party zoals in letland hahaha

• meta

Vorig jaar is ook al geopperd dat er eens iets gedaan moet worden op de zaterdagavond met een ECHT feest voor met name ook de grote rijders. (We willen de sport een volwassen uitstraling geven, dan moet de huldiging in idem stijl)

Van de zondagmiddag in een kale zaal moeten we maar eens af.

Maar bij wie moeten we zijn om dit duidelijk te maken?

Ik ben vorig jaar al met een bmx-gala bezig geweest, maar daar kwamen niet meer dan 12 reacties op (incl. partners!) dus daar begin ik niet meer aan.

Maar voor een huldiging in stijl met een big party denk ik dat er ook best vrijwilligers voor een beetje hulp te vinden zijn. (Als we het in “onze” stijl willen hebben, zullen we er ook input aan moeten geven, toch?!)

Maar nogmaals, wie gaat hierover?

groetjes, Meta

• Remon Brink

Waarom niet gewoon een afterparty na de laatste NK in schijndel. Daar een tent bijzetten de camping tot en met maandag openhouden.

Iedereen is dan toch aanwezig en wie er geen zin in heeft kan naar huis.

Remon

• Paul Sloesen

Goed idee, heb dan toch vakantie die tijd :)