Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Engeland

• Anita

Hoi, wie heeft er al wat meer over de uitslagen van Engeland gehoord? Ik weet dat Joost gisteren gewonnen heeft….

• femke

heeft alleen joost gewonnen??? of waren er meer finalisten???

• Paul Sloesen

Nog 7 andere in die rit……….. (2. Gutierrez, 3. Rinderknecht); Junior Men Dubois 2

Met andere woorden: nog niks gehoord van resultaten van andere Nederlanders

• Remon Brink

Kweet ze niet allemaal uit het hoofd.

Joost was zondag 5e. meer nederlanders zaten er niet in de finale bij de elite. wel halve finales voor rob, jurg en arno op een van de dagen.

Finale plaatsen bij de junior van Sander bisseling (za 3 zo 4) bart mol op zondag (crash) voor jordi Aques op zaterdag 5e

Elite Women was willy nr 8 op zaterdag zondag halve eruit.

Wist bij de 19+ op zaterdag voor Gert-Jan de Haan erg sterk (nog gefeliciteerd gert-jan. Ik zelf 7e op zaterdag. Gertjan op zondag 4e (na ook nog de cruiser 2 en 1 te worden) en DJ de Wilde 8e.

Challenge uitslagen weet ik allemaal zo niet.

in ieder geval gebroken pols voor Jordy van der Heijden helaas.

Groeten Remon

Just Arrived home from England

• meta

Ik zou t ook erg graag willen weten! Dus als iemand een site weet met uitslagen??!! Van Remon al wat gehoord, maar ik wil toch altijd graag alles even doorlezen..

We wachten af…

• wim DICK

Uitslagen weet ik niet, maar ik vond het fantaaaaaaaaastich in Engeland.

Mooie snelle downhill baan, asfalt bochten, super goeie camping met schaduw plekken voor je tentje, schone douches en toiletten , mooi weer, goede sfeer enz. (En vooral prachtige triple natuurlijk!!!)

Wim Dick ( nieuwe troetelnaampje sinds Engeland )

• Bo Kleinhesselink

het was Wim Dike niet DICK en sinds engeland hebben we een Woeter Oestindjoer

• Paulus race official

Ik heb alle uitslagen in m'n mond gehad, en door die goede sfeer ( komt natuurlijk door the commentaters) ben ik alles weer kwijt. Over nickname gesproken ik heb voor BoBo nog steeds geen goede naam, wie helpt mij…….Long Tall Littlehesseling ore something.

Paulus

• bami

gewoon LONG TALL BOBO

• Bo Kleinhesselink

bo to tall kleinhesselink ofzo