Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

clicks

• Paul V

Ja ja Jake dat bekende stuur van die jongen (waarschijnlijk heb je het over Johan Burgers uit Ede/Veenendaal) dat stuur hebben wij nog aangepast toen werkte ik nog bij Mantel Tweewielers in Elst gld. Dat waren nog the good old days….maar ja toen waren de bulten ook nog niet zo als nu en we hadden vlakke bochten waarbij je je voet uit moest steken in de bocht. Maar toch laten we er met z'n alle maar afwachten want met alle ideen schieten we niet veel mee op. Just wait and see.

Paul V

• Arjan

Als er maar zo weinig mensen zijn die echt graag met hun “clicks” rijden. Kunnen we toch als rijders onder elkaar ook gewoon zo´n gentleman´s agreement instellen. Net zoals in Amerika. Gewoon met z´n allen afspreken, dat we weer normale pedalen gebruiken. (ok.. behalve elco dan).

Of nog beter we stoppen met zeiken, en de mensen die zonder willen, doen het gewoon lekker zonder!!! Doe ik ook.

Arjan

• femke

das prezies wat ik nou ook wou zegguuh!!!