Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E.K. Vallet

• Bo Kleinhesselink

er zaten ook 3 nederlanders in de junior men cruiser race.

Sander Bisseling lag volgens mij 3e en kwam ten val, Ik 5e en zag sander niet liggen en ging over hem heen. ook norris martina zat ik die finale en lag 7e of 8e voor de valpartij en wist 5e te worden. Ik werd 7e en Sander Bisselink 8e.

• women cruiser

Er zaten ook drie meiden in de finale bij de cruisers women 18- en 19+. Toch jammer dat alleen de mannen weer genoemd worden

• Cruisers R4 losers

Ja, dan zit je in de finale en je bent nog laatste, dan heb je wat! En 4e worden van de 7 rijdsters bij de 18- en 4e worden van de 12 rijdsters bij de 19+ dat is wel een prestatie van formaat!

En bij deze wil ik dat toch even melden.

Klasse dames, ongekend!

Voor sommigen geld: als je in je “eigen klasse” niet je gewenste uitslagen kunt halen, tja dan moet je maar een makkelijkere klasse nemen. De cruiser dus!

Wie de schoen past …….

• Bo Kleinhesselink

naam d'r bij zou fijn zijn en ja er zater 3 dames in de finale

bij 18- waren het Sanne Meijer (7e) en Marissa Van Eck (geen idee hoeveel)

bij 19+ zat Rebecca Wichman in de finale, maar die positie weet ik ook niet.

• meta

naam???

• Cruisers R4 losers

Ook m'n biografie?

• Bo Kleinhesselink

graag

• Jake #23

Cruisers R4 losers.

Das helemaal niet waar, anders had jij waarschijnlijk ook cruiser gereden. haha grapje hoor.

Bovendien is het een hele kunst om met zo'n logge fiets over een baan heen

te komen. Waarschijnlijk het feit waarom ik nooit op de cruiser wedstrijden

ben gaan rijden.

Jammer dat er zo weinig cruiser dames waren in Vallet. Ik vond het op zich

erg spannend en vind het al super gaaf om te zien dat er steeds meer dames

het lef krijgen om ook behoorlijke jumps te springen.

En ja, als je als Elite of Junior dame door de KNWU verplicht wordt die klasse te fietsen, en geen keuze krijgt om ook sportklasse te gaan fietsen, dan maar de Cruiser. Scheelt bovendien ook nog behoorlijk aan inschrijf geld.

• femke

beste cruiser R4 looser….

wil ff 1 ding zegguuh als er misshien meer rugbaarheid aan gegeven zoww worden dan zouden er veel meer meiden aan mee doen…. en zow wat niemand die het ziet dat er maar 9 meiden waren bij de meiden 17-

• suzanne

Ik bespeur hier toch een gevoel van frustatie. WIl je erover praten?